2017-08-15 17:46

Naujų automobilių pardavėjai Lietuvoje: kas kilo, o kas krito

Automobilių pardavėjai sako jaučiantys, kad išaugo klientų perkamoji galia. 
Juditos grigelytės (VŽ) nuotr.
Automobilių pardavėjai sako jaučiantys, kad išaugo klientų perkamoji galia. Juditos grigelytės (VŽ) nuotr.
Naujų automobilių pardavėjai pernai augino apyvartą ir džiaugėsi pelnu. Šiųmetės prekybos tendencijos rodo, kad metams pasibaigus galima viltis dar geresnių rezultatų.

Dešimties didžiausių naujų automobilių pardavėjų lyderė – UAB „Silberauto“. „Mercedes-Benz“ lengvaisiais automobiliais ir vilkikais prekiaujanti bendrovė praėjusiais metais pasiekė 43,2% didesnę apyvartą nei 2015 m. – 239,284 mln. Eur. Pelnas iki mokesčių minėtą laikotarpį augo 115,6%.

Tiesa, komentuoti praėjusių metų finansinius rezultatus ir tai, kaip sekasi prekiauti automobiliais pirmą šių metų pusmetį, „Silberauto“ atstovai atsisakė.

52795
130817
52791