E. prekybos platformoms gali tekti atsisakyti vieno svarbaus reikalavimo
 
                                                                                            
                                                                                    Teismų istorija su „Booking.com“ prasidėjo dar 2006 m., kuomet ji, atėjusi į Vokietijos rinką, reikalavo, kad per platformą paslaugas siūlančios apgyvendinimo įstaigos nei savo tinklapiuose, nei trečiųjų šalių platformose savo paslaugų nesiūlytų pigiau. Toks reikalavimas būdavo įtraukiamas į bendrąsias sutarties sąlygas vadovaujantis plataus pariteto principu.
Pariteto sąlyga šiuo atveju – prekyvietės reikalavimas platintojui prekes ar paslaugas siūlyti vartotojams ne mažiau palankiomis sąlygomis, nei jis siūlo tai daryti kitais kanalais. Pariteto sąlygos gali būti susijusios su kainomis, asortimentu, atsargomis, prieinamumu ar kitomis pardavimo sąlygomis. Platusis paritetas apima visas prekybos vietas, siaurojo pariteto atveju prekių ar paslaugų negalima geresnėmis sąlygomis siūlyti tik prekių platintojo nuosavoje e. parduotuvėje.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai
 
             
             
             
             
             
                                                 
                     
                     
                     
                     
                                 
                                 
                                 
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                                 
                                 
                                 
                    