Kaip elgtis, jei jums paskambino VMI

Kaip sako Rūta Giedrienė, VMI Atrankos ir paramos auditui departamento vyresnioji patarėja, i.MAS leidžia realiuoju laiku vertinti įvairius turimus duomenis ir nustačius galimas rizikas iš karto kreiptis į klientą. Tokiu būdu stengiamasi sumažinti administracinę naštą ir leidžiama klientui ištaisyti daromas klaidas vietoje to, kad būtų pradėtas tyrimas ir skiriamos baudos.
Anot R. Giedrienės, kilus įtarimui, ar telefonu klausimus užduoda VMI atstovas, visada galima paprašyti juos atsiųsti raštu ar per kitus VMI kanalus pasitikrinti dėl kreipimosi autentiškumo.
Tačiau su verslo įmonėmis dirbantis Albertas Kručkauskas, advokatų profesinės bendrijos „ConsulTax“ vadovaujantis partneris, pataria jokiu būdu neatsakinėti į telefonu pateikiamus klausimus, ypač jei tai susiję su konfidencialia informacija.
„Geriau gauti konkrečius klausimus dėl konkrečių sandorių ir teikti apgalvotus atsakymus, nes mokestinėse situacijose VMI užtenka pagrįstos abejonės tam, kad pakeistų apmokestinimą, o įrodinėjimo našta tuomet persikels mokėtojui“, – pabrėžia teisininkas.
Daugiau apie naująją VMI taktiką tikrinant įmonių veiklą skaitykite VŽ Premium straipsnyje.