Kaip apsisaugoti nuo klientų piktnaudžiavimo „nepatinka – nemokėsiu“

- Užsakovas užduotį dažnai supranta kitaip nei paslaugos teikėjas.
- Nenorinčius atsiskaityti drausmina viešumas.
- Norint įrodyti, kad darbas atliktas gerai, svarbu išsaugoti susirašinėjimus el. paštu.
Edita Sabalionytė, Nacionalinės kūrybinių ir kultūrinių industrijų asociacijos (NKIKIA) direktorė, teigia, kad neatsiskaitantys už sukurtus darbus užsakovai – jokia paslaptis. Tačiau kiek tokie atvejai dažni, labai priklauso nuo veiklos srities.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai