Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2023-09-19 16:07

Kaip apsisaugoti nuo klientų piktnaudžiavimo „nepatinka – nemokėsiu“

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Ne vienas kūrybinių profesijų atstovas yra susidūręs su situacija, kai užsakovas pareiškia, kad atliktas darbas jam nepatinka ir atsisako mokėti, nors vykdant darbus viskas lyg ir tiko. Teisės ir kūrybinių profesijų atstovų teigimu – šiais laikais yra nemažai priemonių, leidžiančių apsisaugoti nuo klientų piktnaudžiavimo frazėmis „nepatinka – nemokėsiu“.
  • Užsakovas užduotį dažnai supranta kitaip nei paslaugos teikėjas.
  • Nenorinčius atsiskaityti drausmina viešumas.
  • Norint įrodyti, kad darbas atliktas gerai, svarbu išsaugoti susirašinėjimus el. paštu.

Edita Sabalionytė, Nacionalinės kūrybinių ir kultūrinių industrijų asociacijos (NKIKIA) direktorė, teigia, kad neatsiskaitantys už sukurtus darbus užsakovai – jokia paslaptis. Tačiau kiek tokie atvejai dažni, labai priklauso nuo veiklos srities.

52795
130817
52791