Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2023-02-07 06:45

Kiek kainuoja pakeisti prekių ženklą: net programuotojams tai nebuvo paprasta

Lukas Stacevičius, UAB „Artme“, dirbančios su prekių ženklu „Kinfirm“, įkūrėjas, direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Lukas Stacevičius, UAB „Artme“, dirbančios su prekių ženklu „Kinfirm“, įkūrėjas, direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Kai verslas išauga savo marškinėlius, būtini pokyčiai. Vienas iš jų – prekių ženklo keitimas. O tai nėra nei pigu, nei lengva. Vis dėlto teisingai viską sudėliojus į lentynėles, šis pokytis gali būti dar stipresnės plėtros startas.
  • Kad ir koks mielas būtų įmonės pavadinimas, verslui išaugus kartais jis pasidaro per silpnas.
  • Prekių ženklo keitimas nėra tik naujo pavadinimo sugalvojimas ar vizualių vaizdų kūrimas: jo prasmė kur kas gilesnė.
  • Darbuotojų senus e. pašto adresus nukreipti į naujus nėra sudėtinga, bet yra begalė duomenų sistemų, kur figūruoja senieji adresai, ir kol jas visas pavyks sugaudyti, reikės laiko – bent poros metų tikrai.
  • Keisti prekių ženklą kainuos: į sumą įeina konsultantų paslaugos, paties pavadinimo ir ženklo kūrimas, atributika, reklama.

Įprastai prekių ženklą pakeitusios stambios įmonės apie tai praneša garsiai. Smulkieji irgi supranta, kaip svarbu komunikuoti apie pokyčius. Juolab kad prekių ženklo keitimas nėra paprastas procesas, tačiau jis ne tik padeda atsinaujinti, bet ir išsigryninti veiklą, aiškiau susidėlioti strategiją.

52795
130817
52791