Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2022-03-15 10:13

Turizmo agentūros: šokas truko kelias dienas, kelionių pasirinkimas – didesnis

Iš karės – Kristina Graužinienė, UAB „Kelionių panorama“ direktorė, Justinas Albertynas, „AirGuru“ verslo plėtros vadovas, Žydrė Gavelienė, Nacionalinės turizmo verslo asociacijos vadovė, Linas Žabaliūnas, UAB „Baltic Holidays“ direktorius.
Iš karės – Kristina Graužinienė, UAB „Kelionių panorama“ direktorė, Justinas Albertynas, „AirGuru“ verslo plėtros vadovas, Žydrė Gavelienė, Nacionalinės turizmo verslo asociacijos vadovė, Linas Žabaliūnas, UAB „Baltic Holidays“ direktorius.
Ukrainoje prasidėjęs karas sukrėtė visą pasaulį. Turizmo sektorius – ne išimtis. Tačiau pardavimai buvo stoję tik trumpam, atšauktų kelionių – nedaug. Kelionių agentūros tikisi, kad suplanuotas apyvartas šiemet pavyks pasiekti, nes žmonės nebegali gyventi tarp keturių sienų ir amžinoje įtampoje – jiems reikia pailsėti.
  • Įmonių, parduodančių keliones į užsienį, pardavimai po šoko atsigavo – jau siekia 80% tų, kokie buvo vasario pradžioje.
  • Prognozuojama, kad šiemet bus ypač daug paskutinės minutės pasiūlymų
  • Atvykstamojo turizmo bendrovių padėtis kur kas sudėtingesnė. Be to, jei nebus užsienio turistų, nukentės ir kiti verslai.

Turizmo sektorius – vienas labiausiai nukentėjusių per pandemiją. Bet praėję metai nuteikė optimistiškai – jau pradėta atsigauti nuo karantinų suvaržymų, o šiemet tikėtasi gerokai viršyti prieš pandemiją buvusių metų apyvartą.

52795
130817
52791