Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2021-12-28 20:33

Kodėl iš kai kurių įmonių perkama dažniau, nors jos net nesireklamuoja

Nerijus Lungys, organizacijos „BNI Lietuva“ vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Nerijus Lungys, organizacijos „BNI Lietuva“ vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Pats veiksmingiausias reklamos būdas – iš lūpų į lūpas. Šį metodą taikanti ryšių plėtros ir rekomendacijų organizacija BNI skaičiuoja, kad jos nariai, rekomenduodami savo bendraminčių produktus ar paslaugas, padėjo šiems pajamas padidinti šimtais tūkstančių eurų. Ne mažiau naudos iš kolegų gavo ir patys.

Dažnai reklama ar informacija apie produktą arba paslaugą pro vieną ausį įeina, pro kitą išeina. Iki kas nors iš draugų ar pažįstamų pasako, kad tai – verta dėmesio. Nes juk bet ko nerekomenduos.

Panašiu principu veikia ir BNI organizacija. Skirtingų veiklų įmonės susiburia į verslo klubus, kas savaitę renkasi į susitikimus – dažniausiai pusryčius. Ten pristato savo įmonės veiklą, analizuoja verslo aktualijas, dalyvauja mokymuose. Ilgainiui įmonių atstovai vieni kitus pažįsta, įgauna pasitikėjimą. Tad kai kam nors iš partnerių ar klientų reikia kokios nors paslaugos, tarkim, transporto ar, pavyzdžiui, norima įsigyti baldų – šie iš karto pasiūlo šia veikla užsiimančius klubo narius. Taip kolegos gauna papildomų užsakymų, o verslo tinklas nuolat plečiasi.

52795
130817
52791