E. parduotuvė užsienyje: kur eiti, kiek kainuos, kada pelnas ir ko nepamiršti Lietuvoje
Lietuvos prekybininkai, išaugę vietinius marškinėlius, gali ir turi ieškoti augimo galimybių svetur, bet pirmiausia reikia įvertinti galimybes – ir kompetencijos, ir finansines. Pagal jas pamatuoti, nuo ko pradėti, kiek laiko ir pinigų bus skiriama projektui įgyvendinti.
„Mes patys augome, plėtėmės naujose šalyse, nes pandemija davė daug darbo mūsų klientams – e. parduotuvėms. Fizinis verslas kėlėsi į internetą – rimčiau pradėjo dirbti tie, kurie iki tol į e. prekybą nežiūrėjo rimtai, o e. komercijos senbuviams buvo gera terpė plėstis, investuoti į rinkodarą. Be to, atsirado ir daug naujų įmonių, jaunimo, kurie pradėjo kurti e. parduotuves“, – pandemijos metais e. prekyboje vyravusias prekybininkų grupes įvardija Donatas Gudelis, e. komercijos paslaugų „MakesYouLocal“ vadovas Baltijos šalims ir Lenkijai.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai