Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2021-12-22 10:09

E. parduotuvė užsienyje: kur eiti, kiek kainuos, kada pelnas ir ko nepamiršti Lietuvoje

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
E. parduotuvės per pandemiją ir sustiprėjo, ir išaugo iki ambicingesnių tikslų – žengti į kaimynes ar didesnes šalis. Verslas nuteikia, kad iš pradžių gali tekti apsisukti ir grįžti, o specialistai pataria iš anksto numatyti išlaidas – kad po mėnesio nereikėtų plano nutraukti.

Lietuvos prekybininkai, išaugę vietinius marškinėlius, gali ir turi ieškoti augimo galimybių svetur, bet pirmiausia reikia įvertinti galimybes – ir kompetencijos, ir finansines. Pagal jas pamatuoti, nuo ko pradėti, kiek laiko ir pinigų bus skiriama projektui įgyvendinti.

„Mes patys augome, plėtėmės naujose šalyse, nes pandemija davė daug darbo mūsų klientams – e. parduotuvėms. Fizinis verslas kėlėsi į internetą – rimčiau pradėjo dirbti tie, kurie iki tol į e. prekybą nežiūrėjo rimtai, o e. komercijos senbuviams buvo gera terpė plėstis, investuoti į rinkodarą. Be to, atsirado ir daug naujų įmonių, jaunimo, kurie pradėjo kurti e. parduotuves“, – pandemijos metais e. prekyboje vyravusias prekybininkų grupes įvardija Donatas Gudelis, e. komercijos paslaugų „MakesYouLocal“ vadovas Baltijos šalims ir Lenkijai.

52795
130817
52791