„Amazon“ naudosis lietuvių startuolio „Omnisend“ paslaugomis

„Amazon“ ilgus metus savo pardavėjams leido reklamuotis tik platformos viduje, praėjusią savaitę pranešė pakeitusi požiūrį. Nauja paslauga „Amazon Advertising“, skatins pirkėjų ieškoti bei jų srautą į „Amazon“ atsivesti įvairiais komunikacijos kanalais.
„Iki šiol „Amazon“ platformoje prekiavusiems žmonėms bei įmonėms buvo sudėtinga sekti ryšį tarp jų daromų reklamos, bendravimo su potencialiais klientais veiksmų bei pardavimų. Nuo šiol tai pasikeis. Pasitelkę mūsų integraciją, pirkėjai galės aiškiai matyti, kurie reklamos kanalai atveda pirkėjus pas juos, kurie padeda parduoti. Tai paskatins gerokai išmanesnę, sąmoningesnę, efektyvesnę prekybą bei komunikaciją“, – sako Rytis Laurinavičius, „Omnisend“ bendraįkūrėjas bei vadovas.
Lietuvių startuolis yra viena iš nedaugelio įmonių, pakviesta prisidėti prie naujos rinkodaros platformos kūrimo: pakviestųjų sąraše nėra tokių e. rinkodarų milžinų, kaip „Mailchimp“ ar „Klavyio“, rašoma pranešime.
„Amazon“ parodytas pasitikėjimas – ne vienintelis visame pasaulyje sparčiai populiarėjančio „Omnisend“ sėkmės įrodymas.
„Financial Times“ šių metų pavasarį paskelbė, jog „Omnisend“ – 87-a Europoje greičiausiai auganti įmonė, tai – aukščiausia šiemet Lietuvos bendrovių pelnyta pozicija.
„Nuosavo produkto kūrimas leidžia mums plėstis labai sparčiai – jį galime pasiūlyti įmonėms visame pasaulyje. Rinkodaros automatizavimo įrankis suteikė galimybę greitai ir sklandžiai įžengti į rinkas nuo JAV iki Azijos šalių panašiu metu, o jo tobulinimas atsižvelgiant į iš klientų gaunamus duomenis leidžia jose įsitvirtinti“, – yra sakęs R. Laurinavičius.
Pernai „Omnisend“ tapo ir 33 greičiausiai Jungtinėje Karalystėje (JK) augančia technologijų įmone. Bendrovė įvertinta „Deloitte's UK Fast 50“ apdovanojimuose.
Ieško patyrusių specialistų
Technologijų įmonė planuoja ir tolimesnį augimą: pastaraisiais metais komandą išauginusi iki daugiau nei 170 darbuotojų Lietuvoje, JAV, JK, Ukrainoje bei kitose šalyse, nuolat siūlo karjeros galimybes patyrusiems specialistams.
„Omnisend“ – vienas iš nedaugelio savarankiškai, be išorės investicijų sėkmingai veikiančių startuolių Lietuvoje, kuriančių el. komercijos marketingo automatizavimo sprendimus. Technologijų įmonės paslaugomis šiuo metu naudojasi daugiau kaip 80.000 e. komercijos verslų iš net 180-ies šalių. Apie 40% „Omnisend“ klientų yra JAV, dar 10% – JK.