Lietuvišką startuolį „Lympo“ pardavė už 1,15 mln. Eur, jei gerai dirbs, gaus antra tiek

Programėles, skatinančias kuo daugiau vaikščioti ir judėti, kuriantis startuolis patraukė Honkongo bendrovės „Animoca Brands“ dėmesį: gruodį su įmonės pirkėju buvo pasirašyta sutartis, dabar dėliojami paskutiniai štrichai perduodant dokumentus.
„Dokumentus buvo gana sudėtinga paruošti, nes „Animoca Brands“ iki praėjusių metų pavasario buvo Australijos vertybinių popierių biržoje listinguojama kompanija, o mes naudojame kriptožetonus, todėl buvo suku apskaičiuoti buhalteriškai. Procesas privalėjo būti ypač kruopščiai vykdomas“, – pasakoja Ada Jonušė, startuolio „Lympo“ vadovė ir viena iš įkūrėjų.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai