Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2021-01-25 08:21

Bendruomenės rinkodaros idėja pasitvirtino: antra investicija per metus

Donatas Smailys (kairėje) ir Tadas Deksnys, „Billo“ įkūrėjai. Bendrovės nuotr.
Donatas Smailys (kairėje) ir Tadas Deksnys, „Billo“ įkūrėjai. Bendrovės nuotr.
Paprastesnį vaizdo reklamų kūrimą JAV e. komercijos verslams siūlantis startuolis „Billo“ 2020 m. užbaigė antrąja investicija. 435.000 Eur platformos tobulinimui pritraukęs „Billo“ kovą buvo gavęs 0,5 mln. Eur.

Papildoma investicija metams baigiantis gauta iš rizikos kapitalo fondų „Open Circle Capital“, „70Ventures“ ir SOSV – kaip ir kovą platformos kūrimui skirtame etape, pirmajame investicijų raunde (angl. pre-seed).

„Billo“ platformos idėja – prekės ženklai skelbia interaktyvias turinio kūrimo užduotis naudotojų bendruomenei, o ji už autentiško turinio kūrimą – užduočių programėlėje „Billo.app“ atlikimą – gauna atlygį. Tokia platforma yra alternatyva bendradarbiavimui su kūrybinėmis agentūromis. „Billo“ platformoje užduotis paskelbiama 3.000 vaizdo turinio kūrėjų bendruomenei, o galutinis produktas užsakovams, „Billo“ skaičiavimu, atsieina iki 10 kartų pigiau.

Kaip nurodoma pranešime, dabar „Billo“ savo sprendimu padeda JAV e. komercijos verslams – platforma skirta tik JAV rinkai.

„Džiaugiamės jėgas nukreipę į JAV rinką ir išgryninę savo siūlomas paslaugas. Gerėjantys įmonės rezultatai rodo, kad einame teisingu keliu – reklamos rinkoje visame pasaulyje auga autentiško vaizdo turinio poreikis, tad e. komercijos verslai supranta, kad įtraukiančios vaizdo reklamos padeda kurti stipresnį, organiškesnį ryšį su auditorija, skatina pardavimus. 2020 m. antrąjį pusmetį „Billo“ pajamos išaugo 10 kartų, kas mėnesį sulaukiame per 400 naujų klientų, kuriems mūsų kūrėjai jau sukūrė daugiau kaip 7.000 reklamų“, – pranešime cituojamas Tadas Deksnys, vienas iš „Billo“ įkūrėjų.

VŽ rašė, kad T. Deksnys ir Donatas Smailys iki „Billo“ plėtojo platformą „Unboxed Network“ – ji buvo skirta influencerių turinio kūrimui. Tačiau pastebėję turinio autentikos poreikį, jie kryptį pakeitė – pasirinko bendruomenės rinkodarą.

Anksčiau „Billo“ idėja buvo bandoma Europoje.

„Mūsų platformoje veikia keli užduočių tipai, kurie leidžia prekės ženklams gauti nuotraukų ir vaizdo turinį viešinimui, privatų grįžtamąjį ryšį, testuojant ar vertinant produktą ir rekomendacijų sistemą. Šiuo metu atliekame rinkos testus Europoje, kad suprastume, kokius bendradarbiavimo su savo bendruomenėmis būdus „Billo“ naudotojai vertina labiausiai“, – kovą nurodė D. Smailys, vienas iš „Billo.app“ įkūrėjų.

Metus veikiančios UAB „Billo.app“ pritrauktas investicijas planuoja skirti platformos tobulinimui, papildomų funkcijų diegimui, naujų darbuotojų pritraukimui. „Rekvizitai.lt“ duomenimis, bendrovėje dirba 19 žmonių

„Esame vartotojų kūrybiškumo revoliucijos liudininkai: tiek kūrėjų ekonomika, tiek e. komercija pandemijos metu augo eksponentiškai. „Billo“ atsirado pačiu laiku, kai verslai vis labiau ieško autentiško turinio. Todėl matome dideles galimybes revoliucionuoti vaizdo reklamos industriją ir tikime, kad dėl investicijos kompanija toliau plėsis JAV rinkoje“, – pranešime spaudai cituojamas Williamas Bao Beanas, SOSV akseleratoriaus, investavusio į „Billo“, partneris.

„Mums patinka šio startuolio verslo tikslų įgyvendinimo vizija, sujungianti e. komercijos verslus su vaizdo turinio kūrėjais, kurie patys išbando reklamuojamas prekes. Matome sparčią šios įmonės plėtrą ir didelį potencialą iš esmės pakeisti egzistuojančias marketingo taisykles. Tikime komandos kompetencija ir galimybėmis kurti inovatyvius, konkurencingus sprendimus“, – nurodo Rokas Tamošiūnas, „Open Circle Capital“ partneris.

52795
130817
52791