Kaip sėkmingai verslą perkelti į e. prekybą
Bet kokia reklama paveiki – tik daro didesnę ar mažesnę įtaką tikslinės auditorijos apsisprendimui. Tad norint ką nors parduoti, ypač elektroniniais kanalais, būtina pasiekti kuo didesnės teigiamos pirkėjo emocijos ir patirties, o susidomėjusius išlaikyti.
„Natūralu, jog visa tai reikalauja investicijų, tačiau pirmuosius žingsnius, keliantis į internetą, galima pamėginti žengti ir naudojantis socialinių tinklų galimybėmis. Lietuvoje yra daugybė verslų, pradėjusių savo veiklą būtent taip“, – pataria Rasa Kruopaitė-Lalienė, Panevėžio UAB „Projektai kitaip“ vadovė, strateginės komunikacijos partnerė.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai