Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2021-01-17 19:55

Kaip sėkmingai verslą perkelti į e. prekybą

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Verslininkai, iš fizinės prekybos persikėlę į virtualią, dažnai daro esminę klaidą – neskiria lėšų e. parduotuvės reklamai. O ją reklamuoti reikia net labiau nei įprastą parduotuvę.

Bet kokia reklama paveiki – tik daro didesnę ar mažesnę įtaką tikslinės auditorijos apsisprendimui. Tad norint ką nors parduoti, ypač elektroniniais kanalais, būtina pasiekti kuo didesnės teigiamos pirkėjo emocijos ir patirties, o susidomėjusius išlaikyti.

„Natūralu, jog visa tai reikalauja investicijų, tačiau pirmuosius žingsnius, keliantis į internetą, galima pamėginti žengti ir naudojantis socialinių tinklų galimybėmis. Lietuvoje yra daugybė verslų, pradėjusių savo veiklą būtent taip“, – pataria Rasa Kruopaitė-Lalienė, Panevėžio UAB „Projektai kitaip“ vadovė, strateginės komunikacijos partnerė.

52795
130817
52791