Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2020-08-11 08:45

Nesėkmės istorijos: koks velnias nešė į tą e. prekybą

Giedrė Kavaliauskaitė, UAB „Mcc projektai“, valdančios tris itališkais produktais prekiaujančias parduotuves Vilniuje „Sapore d‘Italia“, direktorė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Giedrė Kavaliauskaitė, UAB „Mcc projektai“, valdančios tris itališkais produktais prekiaujančias parduotuves Vilniuje „Sapore d‘Italia“, direktorė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Per karantiną daugeliui prekybininkų vienintelė išeitis buvo žaibiškai persikelti į internetą. Tačiau vien susikurti e. parduotuvę neužtenka – tą patvirtina ir verslininkų patirtis: kai kurie šį pardavimo kanalą jau uždarė.

Kiekvienam verslo plėtros žingsniui reikia laiko ir pinigų. Tačiau užklupusi pandemija laiko pasirengti žaidimui pagal jos padiktuotas taisykles nedavė, o pinigų kapšą juodai dienai buvo atsidėję ne visi smulkieji.

Vis dėlto kitos išeities neliko – paskelbus karantiną, kuris sustabdė daugelio prekybininkų veiklą, šie suskubo keltis į internetą. Net ir tie, kuriems prekiauti nebuvo uždrausta, kaip papildomą kanalą, tikėdamiesi, kad šis taps pagrindinis, pradėjo naudoti virtualiąją erdvę.

52795
130817
52791