Klientui įdomus tik jis pats: 2020 m. jam patirtis jau svarbesnė už kainą

2020 m. vartotojų patirtis sprendimams priimti jau bus svarbesnė už produktą ir jo kainą. Staigūs skaitmeniniai sprendimai lėmė ir nemenkus vartotojų lūkesčių pokyčius, kai pasiūlyti gerą produktą ar paslaugą nebeužtenka. Siekiant atsakyti į kliento lūkesčius, investuojama į jo pažinimą ir procesų paprastinimą.
Vartotojai reikalauja paprastų, jiems nematomų sprendimų ir sklandžios patirties iš įmonių, su kuriomis turi reikalų. Entrepreneur teigimu, pasikeitusioje aplinkoje laimi tie verslai, kurie atidžiai peržiūri kiekvieną savo verslo elementą, dalį ir ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
- Investavimo idėjų, praktiškų patarimų, kaip tvarkyti asmeninius ir šeimos finansus, rasite portale manopinigai.lt
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti