Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2019-08-17 15:43

Nuomininkų trauka: kad būtų jauku, kaip namie

Apartamentų viešbutis „Kaunas Garden“. Bendrovės nuotr.
Apartamentų viešbutis „Kaunas Garden“. Bendrovės nuotr.
Prie apgyvendinimo verslo jungiasi „mėgėjai“ – investuojantieji į butus centrinėje miesto dalyje, kurie tiek dėl lokacijos, tiek dėl funkcionalumo tiktų trumpalaikei nuomai. Pranašumai, palyginti su įprasta ilgalaike nuoma, – keliskart didesnės pajamos. Bet laiko ir kitos sąnaudos gali būti didesnės daugiau negu trigubai.

Todėl atsiranda pagalbininkų – trumpalaikės nuomos administratorių, kurie rūpinasi ne tik svečių aptarnavimu, buto valymu, bet ir padeda jį parengti taip, kad internete ieškantieji vietos viešnagei rinktųsi jį.

Be kainos ir vietos mieste, čia daug kitų lemiamų, bet „nematomų“ veiksnių: kiek primena namus, ar seniai įrengta, ar jauku, ar yra balkonas, o gal virtuvė?

„Daug dėmesio skiriama interjerui, nuotraukoms. Pats daug keliaudamas matau, kaip vietos skiriasi pagal fotografijas, jaukumą. Kartais apsistojus svetur interjeras kompensuoja net vietą mieste“, – apie detalių svarbą kalba Šarūnas Straševičius, apartamentų viešbučio „Kaunas Garden“ savininkas.

Tomas Grižas, trumpalaikės nuomos administravimo paslaugos „Houseys“ įkūrėjas, kiek anksčiau VŽ pasakojo apie reikalavimus klientams, už 25–30% nuomos kainos mokestį norintiems patikėti būstus. Jo klientas – Š. Straševičius, tuos reikalavimus turėjo įgyvendinti.

T. Grižas yra pasakojęs apie 58 punktų sąrašą, kuriais pasirūpinti reikia iki tol, kol buto fotografijos atsidurs pasaulinėse apgyvendinimo paslaugų rezervacijos sistemose, tokiose kaip „Airbnb“ ar „Booking“.

Pavyzdžiui, vienas iš punktų – bute turi būti lyginimo lenta. Jeigu bus neaišku, ar ji yra, svečiai paklaus prieš atvykdami arba atvykę jos ieškos, o tai reiškia arba ilgesnį užklausų atsakymo laiką, arba ne geriausius atsiliepimus apie viešnagę.

„Detaliai nurodome viską, kas turi būti bute. Pavyzdžiui, patalynė – labiau reikalavimas nei rekomendacija. Turime partnerius, kurių prekių kokybę žinome, esame bandę jų patalynę tūkstančiais skalbimų, todėl prašome šeimininkų įsigyti iš jų, nes ji atitinka viešbučių standartus“, – yra sakęs T. Grižas.

Kai smulkmeniškus reikalavimus išgirdo Š. Straševičius, apsisprendęs dėl geros kainos įsigytas patalpas Kauno širdyje, Laisvės alėjoje, nuomoti miesto svečiams, iš pradžių buvo nusiteikęs skeptiškai – ne tik nusiteikęs, bet ir neįgyvendino.

„Iš pradžių skeptiškai žiūrėjau į buitines Tomo pastabas: lėkštutės, šakutės, mikrobangų krosnelės, šaldytuvai, lėkštės. Bet komentaras po komentaro paaiškėjo, kad tai tampa problema ir reikia spręsti ją greitai. Iki starto viską supirkti pritrūko ir pinigų, todėl kai kuriuos dalykus taisėme startavę,“ – sako jis.

O atsiliepimai čia itin svarbu – „Kaunas Garden“ įkūrėjas sako, kad į 95% jų reaguojama nedelsiant.

Visą „Kaunas Garden“ istoriją skaitykite VŽ Premium.

52795
130817
52791