Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2019-06-25 07:22

Kaip taikyti nuolaidas, bet nepripratinti prie akcijų

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Nuolaidų kuponai, savaitiniai kodai, gaunami su naujienlaiškiu, ir kitos akcijos pirkėjus išmokė palaukti prieš perkant. Nuolaidos didina pardavimus, tačiau taip pat kyla grėsmė įstrigti nuolaidų rate.

Kai pirkėjai tikisi sulaukti nuolaidos ir tik tada pirkti, prekybininkai turi siųsti daugiau nuolaidų kodų, kad sugeneruotų įprastus pardavimus ir srautą, rašo „entrepreneur.com“.

Siekiant išvengti neigiamos nuolaidų ir akcijų įtakos, „entrepreneur.com“ pataria segmentuoti klientus ir taikyti jiems skirtingas nuolaidas. Kai tas pats nuolaidos dydis taikomas visiems, kyla rizika prarasti pinigus iš tų pirkėjų, kurie yra pasirengę sumokėti visą kainą, taip pat – potencialius klientus, kurie, pasinaudoję nuolaida, gali nutraukti prekės ženklo naujienų prenumeratą.

Pirmiausia verta ištirti, kaip skirtingos nuolaidos veikia pirkėjus. Pavyzdžiui, galima pritaikyti plačią nuolaidą visiems vartotojams ir taip paskatinti pirkimą, taip pat – nusiųsti kodą nuolatiniams pirkėjams, kur pristatomos naujos jų pamėgtų kategorijų prekės. Galbūt paaiškės, kad dauguma lojalių klientų yra pasirengę pirkti naujienas be nuolaidos.

Naujiems prekės ženklams bendra nuolaida gali būti priemonė ne tik paskatinti pardavimus, bet supažindinti vartotojus su produkcija, kurią vėliau jie gali įsigyti be nuolaidos.

Jurgita Alijošienė, Tauragės UAB „Tratorija“, valdančios miegamojo tekstilės prekės ženklą „Bedroommood“, bendraturtė, yra pasakojusi, kad dažnai taiko 20% nuolaidą patalynės užvalkalams, tačiau nuolaidas taip pat personalizuoja. Be bendros nuolaidos pagrindiniame e. parduotuvės puslapyje siunčiama ir naujienlaiškio reklama, taip pat – asmeniniai pasiūlymai.

Taip pat nuolaidas skirstyti galima pagal paskutinį pirkimą: nusiųsti nuolaidų kodus, galiojančius 90 dienų. Pavyzdžiui, sukurti pirkėjų grupes: tie, kurie pirko tik kartą, pasinaudoję nuolaidos kodu, taip pat – nuolatiniai klientai, perkantys tam tikrų kategorijų prekes. Pastariesiems galima siųsti nuolaidų kodą, kurį galima panaudoti panašios kategorijos prekėms, kurių jie dar nėra pirkę.

Siekiant išvengti pirkėjų sumaišymo, reikia personalizuoti nuolaidas e. parduotuvėje, kad kiekvienas vartotojas matytų nuolaidą, taikomą jam. Užuot skelbus 40% nuolaidą visam asortimentui pagrindiniame e. parduotuvės puslapyje, galima personalizuoti tam tikrą jo dalį, kur pirmą kartą atklydusieji matytų vienokią nuolaidą, perkantys nuolat – kitokią.

52795
130817
52791