Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2019-04-02 08:45

Ką daryti, jei matai, kad klientas tampa nemokus

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Kuo smulkesnė įmonė, tuo jai reikšmingesnis kiekvienas pradelstas mokėjimas. Ypač svarbu pastebėti pirmuosius simptomus, pranešančius, kad užsakovas gali tapti nemokus, ir iš karto į juos reaguoti.

Kiekviena uždelsta diena, kai įmonė pagal sutartį turėjo gauti pinigus už prekes ar paslaugas, kainuoja. Ir kuo tokių dienų bus daugiau, tuo didesnė rizika, kad pinigų galima visiškai nebeatgauti.

Įprastas scenarijus: iš pradžių vėluoja atsiskaitymas, tada pradedama maitinti pažadais, esą bus sumokėta rytoj. Kol užsakovu tikima, praeina savaitė, antra, trečia. Galiausiai paaiškėja, kad klientas apskritai nemokus. Tokiu atveju įmonei atgauti susidariusią skolą galimybių nėra daug, nes įprastai tokie bankrutuojančios bendrovės kreditoriai atsiduria eilės gale ir lėšų atsiskaityti su jais paprasčiausiai nebelieka.

52795
130817
52791