Už tvarią plėtrą apdovanota Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija
Šiemet šioje nominacijoje taip pat varžėsi AB KLASCO ir UAB „Mantinga“.
Robertas Dargis, Lietuvos pramonininkų konfederacijos (LPK) prezidentas, pabrėžė, jog šiandien reikia, kad Lietuva būtų aukštos pridėtinės vertės kūrybos šalimi.
„Pasaulis keičiasi. Ypač daug tų pokyčių Lietuvoje. Štai Seimas šiandien pasiūlė pasidalinti su darbuotojais 25% pelno. Neabejoju, kad iki rinkimų atsiras siūlymas pasidalinti 75%. Bet verslas puikiai žino, kad tokie siūlymai – vienadieniai. Ir verslo esmė išlikti kūrybingiems, ne tik sublizgėti žvaigžde, bet išlikti ja ilgą laiką“, – sakė p. Dargis
Arvydas Vaitkus, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos vadovas, pabrėžė, kad džiugu, jog pastebėta valstybės įmonė.
„Per pastaruosius metus investavome per 160 mln. Eur. Verslas investavo dvigubai daugiau. Svarbu, kad tai lietuviškas verslas. Mes sugebėjome paleisti ypač svarbius ir reikalingus terminalus. Uostas – vienas didžiausių Lietuvoje taškų, kur taip sinergiškai veikia verslas ir valstybė“, – pabrėžė p. Vaitkus.
Tiesiogiai su Klaipėdos uosto veikla yra susiję daugiau kaip 800 įmonių, sukuriama per 58.000 susijusių darbo vietų bei 6,24% viso Lietuvoje sukuriamo BVP.
Klaipėdos uostas – labiausiai į šiaurę nutolęs neužšąlantis rytinės Baltijos jūros uostas. Tai svarbiausias ir didžiausias Lietuvos transporto centras, kuriame susijungia jūros, sausumos ir geležinkelio keliai iš Rytų ir Vakarų.
Klaipėda – multimodalinis, universalus, giliavandenis uostas, kuriame dirba 14 stambių krovos, laivų remonto ir statybos kompanijų, teikiamos visos su jūros verslu ir krovinių aptarnavimu susijusios paslaugos.
Uostas per metus gali perkrauti iki 65 mln. t. įvairių krovinių.
Uostas gali priimti iki 337 m. ilgio ir 48 m. pločio ir 13,4 m. gramzdos laivus.
Uostas dirba 24 val. per parą, 7 dienas per savaitę ištisus metus.
infogr.am::ebb4a6ea-7a32-46eb-866e-559066457c07