2016-03-28 17:03

„Lidl“ lojalumo programa: formuoja narių klubą

Philippe Wojazerio („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Philippe Wojazerio („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Žemų kainų tinklas „Lidl“ Jungtinėje Karalystėje bando įsitvirtinti kaip įprastinis bakalėjos prekių tinklas pristatydamas „My Lidl“ („Mano Lidl“) - naują internetinę lojalumo programą savo pirkėjams.

Prekybos tinklo narių klube, kuris startavo praėjusią savaitę, prenumeratoriams patarimus dalija virtuvės šefas Kevinas Love, sukurta rubrika produktų atsiliepimams ir forumas, kuriame „Lidl“ pirkėjai dalijasi receptais bei apsipirkimo patarimais, rašo marketingweek.com.

Teigiama, kad klubo nariai gali tikėtis skatinimų, konkursų ir produktų mėginių, kurie prenumeratoriams bus siūlomi reguliariai. Svetainėje veikia dienoraštis, sufleruojantis, kad „Lidl“ ketina pristatyti daugiau turinio savo vartotojams.

„Nepaprastai džiaugiamės pristatydami savo naująją internetinę bendruomenę visuomenei ir kviečiame naujus narius prisijungti. Platforma skirta mūsų lojaliems klientams, norintiems pabendrauti, palikti produktų atsiliepimus ir gauti visą naujausią informaciją apie mūsų kompaniją“, - marketingweek.com cituoja „Lidl“ atstovę spaudai.

Prekybos tinklo atstovės teigimu, prenumeratoriai galės laimėti „Lidl“ prizų.

Arnd Pickhardt, buvęs „Lidl“ rinkodaros direktorius, dar 2014 m. spalį marketingweek.com prasitarė apie žemų kainų tinklo planus paleisti lojalumo programą internete. Tuomet jis tvirtino, kad šie planai nesusiję su noru surinkti daugiau duomenų apie savo pirkėjus.

„Žinoma, jeigu suformuosime bendruomenę ir žmonės prie jos prisijungs, sužinosime daugiau apie juos. Tačiau mes gana sėkmingai dirbome be šito iki šiol ir neturime jokių planų sąmoningai sutelkti dėmesį ties duomenų rinkimu“, - sakė jis.

Naujausi „Kantar Worldpanel“ duomenys rodo, kad pastarąsias 12 savaičių iki vasario 28 d. „Lidl“ pardavimai augo 18,2%. Tinklo rinkos dalis išaugo 0,7 procentiniais punktais iki 4,2%, ir tai reiškia, kad „Lidl“ šeštą mėnesį iš eilės išlieka Didžiosios Britanijos sparčiausiai augančiu prekybos tinklu.

Mike'as Coupe'as, antro didžiausio Jungtinės Karalystės kasdienių ir maisto prekių tinklo „Sainsbury's“ vadovas, įsitikinęs, kad „Lidl“ sparčios tinklo plėtros strategija ir projektai, tokie kaip „My Lidl“, pareikalaus papildomų išteklių.

Jo manymu, „Aldi“ ir „Lidl“ bandymai tapti įprastiniais bakalėjos prekių tinklais turės neigiamos įtakos jų žemoms kainoms.

„Didindami šviežių maisto produktų kiekį arba eidami į internetinės prekybos rinką jie nebegalės išlaikyti žemų kainų. Galų gale jų kainos turės kilti“, - įsitikinęs p. Coupe'as

52795
130817
52791