„Caif cafe“ atnaujina kavines: reikia išskirtinumo

„Šiuo metu rinkoje visos kavinės yra labai panašios, vyrauja panašios, žemiškos spalvos, ir kava esą panaši. Atvedus vartotoją į bet kurią kavinę ir nukabinus prekės ženklą, vargu ar visi atskirtų, kurioje kavinėje jie iš tiesų yra. Norėjome kažkaip išsiskirti“, – pokyčius komentuoja Ieva Vaičiūnaitė, „Caif cafe“ valdančios bendrovės „Delano“ rinkodaros skyriaus vadovė.
Pirmą atnaujintą kavinę bendrovė atidarė šiandien naujai duris atvėrusiame prekybos slėnyje „Nordika“, Vilniuje. „Caif cafe“ čia prisistatė ne tik su atnaujintu prekės ženklu, bet ir nauju pop-art stiliaus interjeru. Kava ir meniu išlieka ta pati, jų keisti esą neplanuojama.
Pasak p. Vaičiūnaitės, nauja koncepcija palaipsniui pradės keliauti ir į kitas kavines.
„Artimiausiems pusantrų metų numatėme gana stiprią plėtrą, kitąmet planuojame atidaryti dar 3 – 4 kavines, jos taip pat jau bus naujos stilistikos“, – sako p. Vaičiūnaitė.
Ne tik jaunimas
Atsinaujinant bendrovė labiau išsigrynino ir vartotoją, į kurį orientuojasi. Pasak p. Vaičiūnaitės, tinklo taikinyje dabar esą yra miestiečiai, miesto herojai, „pradedant nuo verslininko, kuris jaučiasi herojus savo srityje, baigiant namų šeimininke, kuri namuose taip pat yra herojė“. O štai jaunimas, kuriam prieš keletą visi kavos išsinešti tinklai skyrė itin daug dėmesio, pasak p. Vaičiūnaitės, yra labai jau greitai besikeičianti auditorija.
„Prieš trejus metus, kai atidarėme pirmą kavinę, tas šešiolikmetis paauglys mums buvo jaunas vartotojas, o šiandien jis jau yra dirbantis studentas, o galbūt jau ir savo verslą įkūrė. Jaunimas greitai kinta“, – sako pašnekovė.
UAB „Delano“, priklausanti „Akropolio“ įmonių grupei, taip pat valdo restoranų tinklą „CanCan Pizza“, savitarnos restoranus „Delano“. „Caif cafe“ tinklą šiuo metu sudaro 14 kavinių Lietuvoje, dar 3 veikia Latvijoje.