Įsidarbino plovykloje, kad pažintų klientų poreikius

Dainius Danušis, „Danushi Chemicals“ vadovas, pasakoja, kad bet kokio naujo bendrovės produkto kūrimas prasideda nuo pirkėjų apklausos ir rinkos analizės, vėliau kuriamos receptūros, jos išbandomos, tobulinamos. Visiems etapams reikia skirti laiko, todėl naujo gaminio įvedimas į rinką paprastai trunka 2–3 m.
„Nutarę kurti atskirą automobilių plovykloms skirtą liniją daug dėmesio skyrėme plovyklų poreikių analizei, aiškinomės, kokius produktus jos naudoja, kas patinka, ko pageidautų. Vasarą pats buvau įsidarbinęs plovykloje, kad geriau suprasčiau, kokių produktų reikia“, – sako p. Danušis.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai