„Google“ gavo naują porciją Briuselio rūstybės
Margrethe Vestager, už konkurenciją atsakinga ES komisarė, pateikė du atskirus priekaištus kompanijai, esą, ši naudojosi savo rinkos padėtimi reklamos internete ir prekybos internete padėtimi, praneša „Financial Times“.
„Google“ sukūrė daugybę inovatyvių produktų, kurie pakeitė mūsų gyvenimus. Bet tai nesuteikia „Google“ teisės užkirsti kelią kitoms kompanijoms konkuruoti ir kurti inovacijas“, – teigia p. Vestager.
Kaltinimai konkurencijos pažeidimais reklamos rinkoje tokiems „Google“ verslams, kaip „AdWords“ kyla iš ilgai trunkančio tyrimo, kurio metu Europos Komisija tikrina „Google“ sutartis su tinklapiais, kuriuose rodomos bendrovės pateikiamos reklamos.
Briuseliui nerimą kelia ir tai, kad „Google“ trukdo reklamos užsakovams reklamą perkelti iš „AdWords“ į konkurentų platformas. Tai JAV bendrovė darė įrašydama į sutartis, kad kompanijos negali siūlyti „lengvo perėjimo“ paslaugos iš „Google“ platformos į kitas.
„Manome, kad mūsų inovacijos ir produktų pagerinimai didina pasirinkimą vartotojams Europoje ir skatina konkurenciją. Išnagrinėsime atnaujintus Komisijos argumentus ir pateiksime detalų atsakymą per ateinančias savaites“, – teigia „Google“ atstovai.