2016-02-11 07:00

Prekybininkų vištos ir kiaušinio dilema

Savitarnos kasas renkasi maždaug penktadalis visų pirkėjų, tad ir kitais inovatyviais sprendimais veikiausiai naudotųsi panašus pirkėjų procentas, svarsto Žydrūnas Valkeris.
Juditos grigelytės (VŽ) nuotr.
Savitarnos kasas renkasi maždaug penktadalis visų pirkėjų, tad ir kitais inovatyviais sprendimais veikiausiai naudotųsi panašus pirkėjų procentas, svarsto Žydrūnas Valkeris. Juditos grigelytės (VŽ) nuotr.
Prieš kiek daugiau nei mėnesį didžiausias pasaulyje prekybos tinklas „Walmart“ visose savo parduotuvėse leido klientams atsiskaityti telefonais. Lietuviai kiek atsilieka, bet įranga jau diegiama – 700 iš 2.000 „Maximos“ prekybos tinklo kasų jau palaiko bekontakčius atsiskaitymus. Tiesa, technikos galimybės kol kas nebus panaudojamos.

Prekybininkai neabejoja, kad ir Lietuvoje bekontaktis atsiskaitymas išpopuliarės. Bet kol to nenutiko, didžiausias dėmesys skiriamas lojalumo programoms. Šiuo metu didžiausias klausimas, kas pirmas investuos į naujus atsiskaitymo būdus ir prie jų pradės pratinti visuomenę, kaip daro „Walmart“, o kas seks iš paskos.

„Palink“, valdančiai prekybos tinklą „Iki“, regis, labiau patinka sekėjo vaidmuo.

52795
130817
52791