Savaitės programėlė: „Invoice2go“ – sąskaitos smulkiam verslui
Kaip ir daugelis kitų anksčiau aprašytų verslo įrankių, „Invoice2go“ suderintas su pagrindinėmis operacinėmis sistemomis: „Android“, iOS ir „Windows“. Tiesa, pastarosios vartotojams įrankis pasiekiamas tik per interneto naršyklę. „Windows 10“ programėlių parduotuvėje mobiliosios „Invoice2go“ versijos rasti nepavyko.
Bendrovę „Invoice2go“ įkūrė Australijos verslininkas Chris Strode, remdamasis ankstesne savo kaip įmonės savininko patirtimi. Tad programėlė yra intuityvi ir praktiška.
Vien iš „Google Play Store“ parduotuvės programėlė „Invoice2go“ atsiųsta daugiau nei 500.000 kartų. Tačiau pati bendrovė sako šiuo metu turinti apie 300.000 prenumeratorių, t. y. mokančių vartotojų.
Šablonai ir užsakymai
Pirmas dalykas, kurį reikėtų padaryti ėmus naudoti šį įrankį – susikurti sąskaitų faktūrų šabloną su savo įmonės logotipu. Kad būtų lengviau tai padaryti, programoje pateikiama 20 šablonų, kurių elementus galima keisti. Tai atlikus, klientui arba tiekėjui jau galima išrašyti pirmąją sąskaitą.
„Invoice2go“ geba apskaičiuoti darbų kainą ir sukurti pirkimo užsakymus mobiliajame įrenginyje. Taip pat galima modifikuoti pirkimo užsakymus ir paversti juos į sąskaitas klientams.
Programa taip pat suteikia šiokias tokias analizės galimybes – vartotojas gali matyti, kiek sąskaitų buvo išrašyta, sąskaitų sumos vidurkį, dažniausiai paduodamus produktus ar paslaugas ir kt. duomenis.
Programoje galima nustatyti ir PVM procentą, kuris automatiškai pritaikomas ir apskaičiuojamas kuriant sąskaitas.
„Invoice2go“ įdiegtos ir darbuotojų stebėjimo funkcijos. Pavyzdžiui, naudojant telefono GPS modulį, galima stebėti, kur dienos metu važinėjo darbuotojai ir kiek laiko praleido atlikdami užduotis.
Skirtas smulkiesiems ir amatininkams
Visa programoje suvedama informacija saugoma debesyse, tad jei paslauga naudojasi daugiau nei vienas darbuotojas, lengva viską matyti vienoje sistemoje ir atsekti išrašytas sąskaitas.
„Invoice2go“, kaip ir kiti elektroniniai įrankiai potencialiai gali padėti sumažinti įmonės išlaidas popieriui. Tačiau smulkiose įmonėse, kurioms ir skirtas šis įrankis, popieriaus, ant kurio spausdinamos sąskaitos, paprastai nesudaro labai didelių išlaidų.
Iš esmės kišenėje gulinti galimybė išrašyti ir nusiųsti ar gauti sąskaitą – tik patogumo ir laiko taupymo reikalas. Jei esate ne tik vadovas, bet dažnai dirbate ir vadybininko darbą, „Invoice2go“ gali tikrai palengvinti gyvenimą.
Tačiau didesnėms įmonėms, kuriose dirba keliolika vadybininkų, galima rasti ir tinkamesnių sprendimų. Juoba kad net su pačiu brangiausiu „Enterprise“ planu „Invoice2go“ tesiūlo 5 paskyras, kas reiškia, kad vienu metu su šiuo įrankiu gali dirbti 5 vadybininkai.
Įrankis – mokamas
Apskritai „Invoice2go“ yra nebrangus, bet mokamas įrankis. Jį galima išbandyti nemokamai, bet leidžiama išsiųsti tik 3 sąskaitas per metus. Vėliau teks mokėti.
Planų kainos svyruoja nuo 4 USD per metus už planą „Starter“ iki 37 USD per metus už planą „Enterprise“.
Populiariausias yra „Pro“ planas, kainuojantis 24 USD per metus. Jis leidžia išrašyti neribotą kiekį sąskaitų faktūrų ir turėti debesyje išsaugotą iki 200 partnerių sąrašą (pastariesiems naujų sąskaitų faktūrų kurti nereikia, galima kartoti siuntimą, prireikus, pakeičiant tik sumą).
Kartu su planais „Pro“ ir „Enterprise“ „Invoice2go“ kūrėjai taip pat siūlo papildomas galimybes, kaip antai žemėlapiai, brūkšninių kodų skeneris, kalendorius su priminimais, galimybė rinkti klientų parašus telefone ir pan.
Reikėtų užsiminti, kad vartotojai skundžiasi, jog „Invoice2go“ failų sinchronizavimas tarp įrenginių veikia lėtokai, o informacija kartais eksportuojama netvarkingai.
Be to, programoje nėra lietuvių kalbos, o ir pats įrankis, pasak naudotojų, nėra labai gerai pritaikytas Lietuvos mokesčių įstatymams. Negana to, sumos programėlėje nurodomos litais. Tiesa, giliai į nustatymus nelindome. Galbūt ši problema išsprendžiama net neskambinant aptarnavimo telefonu.
Programėlių parduotuvėse pagal vartotojų vertinimus ir atsiuntimų kiekį panašiose pozicijose yra ir kelios alternatyvos. Tarp jų „QuickBooks“ ir „Wave“. Pastarasis įrankis, beje, yra nemokamas ir siūlo labai panašias galimybes kaip ir „Invoice2go“.