2016-07-10 18:20

Tradicijų laužymas: kaip vyko japonų ir amerikiečių viskio verslo jungtuvės

Takeshi Niinami, „Suntory Holdings“ vykdomasis direktorius: „Buvo neaišku, kas vadovauja. Pasakiau p. Mattui, kad esu visos „Suntory Holdings“ bosas.“ Toru Hanai („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Takeshi Niinami, „Suntory Holdings“ vykdomasis direktorius: „Buvo neaišku, kas vadovauja. Pasakiau p. Mattui, kad esu visos „Suntory Holdings“ bosas.“ Toru Hanai („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Praėjus vos keliems mėnesiams, kai japonų „Suntory“ prieš porą metų už 16 mlrd. USD perėmė amerikiečių alkoholinių gėrimų gamintoją „Beam“, japoniškojo viskio grupės vadovas pasakė sensacingus žodžius – Kentukyje gaminamo burbono „Jim Beam“ kokybę būtų galima pagerinti.

Tai padaryti, anot jo, leistų distiliavimo gamykloje pritaikyta japonų vadybos sistema „Kaizen“. Mattas Shattockas, „Beam“ vykdomasis direktorius, išgirdęs kolegos Takeshi Niinami pasiūlymą, nebuvo patenkintas. Tai jis įvertino kaip Jimo Beamo šeimos per du šimtmečius ištobulintos receptūros įžeidimą.

„Suntory“, garsėjančios „Yamazaki“ ir „Hakushu“ viskiais, vadovas siūlė tik nedidelius vandens valymo proceso patobulinimus, o ne pakeisti „Jim Beam“ receptūrą, tačiau paprasčiausia užuomina apie kišimąsi, pareikšta valdybos posėdyje, pakurstė įtampą.

52795
130817
52791