Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

36
  • 2024-02-28T19:26:11+02:00

    *63k

  • 2024-02-28T19:28:07+02:00

    ką p.akanamystas n.mačiulis į tai? Kur jo shitcoinų dip'as? Labiau panašu į dipinantį swedbanką.

    • 2024-02-28T20:00:27+02:00

      Tai palauk 5 metus, loterija gi čia.

    • 2024-02-28T20:15:18+02:00

      sakai loterija? Kai plaukia instituciniai pinigai į ETF BTC, tai jau ne loterija.

    • 2024-02-28T21:25:04+02:00

      nu aš jau palaukiau 8 metus. Pirkau kai buvo biški žemiau nei $63k. Skaitau kad "oriai senatvei" jau turiu.

    • 2024-02-29T08:49:54+02:00

      Ar gali paaiškinti, man kokia yra vertė už bitcoin'o? Omeny, ką su juo gali nuveikti, kas nėra replikuojama lengvai? Iš esmės asmeniškai mano "pagamintas" šūdas unitaze yra retesnis, nei bitcoin'as. Tai yra mados reikalas, kurio pamatinė vertė yra apskritas nulis. Tai nėra nei teisė į technologiją, nei pats "coin'as" nėra unikalus, t.y. negali būti atkartotas. Tik bus kitas srautas. Tai net nėra patogi atsiskaitymo forma, nes energijos kaštai yra nesvietiški. Mažiau nei 0,01% finansinių atsiskaitymų bitkoinu sunaudoja energijos daugiau nei 99,99% daromų finansinių atsiskaitymų. Didžiausia visų coin'ų nauda yra palengvinimas plaunant pinigus. Kai pasižiūri kokiomis valiutomis daugiausia nuperkama coin'ų, tai yra akivaizdu.

    • 2024-02-29T08:50:44+02:00

      Tulpių sodinukų hype'ui sugriūti irgi prireikė laiko. Sugriuvus hype'ui, bent liko gražių tulpių. Sugriuvus bitcoin'ui, ką turėsi? Bevertės informacijos masyvą?

    • 2024-02-29T10:04:58+02:00

      Sugriuvus bitcoin'ui turėsi procesorių fermą, kurią galėsi sėkmingai panaudoti DI ar kitiems projektams. Paklausa didelė. Tulpės tau nuvys per 3 dienas.

    • 2024-02-29T10:15:24+02:00

      1. Kokia aukso pamatinė vertė ? 2. Ar į energijos kaštų palyginimą įtraukti finansinių operacijų aptarnavimo kaštai: pastatai, darbuotojai, jų automibilia, ofiso kavavirės, indaplovės ir t.t. ir t.t. ? 3. Pinigai plaunami visame pasaulyje per visus instrumentus. Krypto yra dar jauna technologija ir kiekvienais metais reguliaciniai įstatymai jos atžvilgius griežtėja.

    • 2024-02-29T10:15:55+02:00

      Loterija kaip ir su kaikuriom akcijom kurių vertė pervertinta smarkiai. Čia Jūsų pasirinkimo laisvė į kurį lošimų automatą įmesti pinigus.

    • 2024-02-29T10:30:31+02:00

      Jei norit paaiškinimo, pasistenkite perskaityti atidžiai, be emocijų. Mūsų pasaulyje prieš tūkstančius metų iki dabar auksas yra atsiskaitymo priemonė. Kodėl būtent auksas? Nes jo kiekis RIBOTAS! Aukso negali dauginti kiek panorėjęs, jis retas metalas ir jį išgauti reikia tonas žemės persijoti. Todėl žmonės suteikė jam finansine verte ir tai visiems tiko. Natūralu aukso vertė (kaina) priklauso nuo pasiūlos/paklausos. Kai niekam jo nereikės, jis bus vertas NULIO. Žinoma mūsų laikais auksas rado panaudojimą pramonėje, bet tai įvyko tik 18 amžiuje. Dabar grįžtame prie BTC. BTC taipogi negali pridauginti, t.y. jo kiekis ribotas (21mlnBTC). Pradinis planas buvo kad tai bus atsiskaitymo valiuta, bet tai neįvyko, nes ribotas kiekis, t.y. vertė kinta. Bet jis tapo savotišku auksu. Todėl BTC perkamas kaip investicija.

    • 2024-02-29T10:35:08+02:00

      Lygiai tas pats kaip meno kuriniai, Mona-Liza kainuoja milijardą, nes taip nustatė patys žmonės, t.y. suteikė paveikslui turtine vertę. Šio paveiklso kaina bus tokia tiek laiko, kiek bus norinčiu jį pirkti. Kai niekam jo nereikės (pvz. apokalipsė) jo vertė bus kaip malku krosnį pašildyti. Tas pats ir su BTC. Vertas daug ir tiek laiko, kiek ir kaip ilgai bus norinčiu pirkt

    • 2024-02-29T11:24:04+02:00

      bitkoinas yra reta turto klasė, kadangi jo resursas ribotas. Kaip didžiulis deimantas, kuris (apart smulkių, naudojamų industrijoje), neturi absoliučiai jokio panaudojimo, o jo vertė tėra susitarimo dalykas, t.y. kiek jį vertina rinka. Deimantą yra sunku iškasti, reikalingi resursai. Bitkoiną taip pat sunku, reikalinga elektra. Realiai analogiško kito store of value neegzistuoja, išskyrus kitus shitcoinus. Va tuo bitkoinas ir ypatingas. Neturiu aš visų kiaušinių sukrovęs į BTC, bet, kaip minėjau, vien ir crypto jau esu uždirbęs oriai senatvei ir neplanuoju iš ten išeiti. Svarbu nepanikuot prie kiekvieno dipo. Aš tiek atsipūtęs, kad jau net nepamenu kiek tų btc/eth turiu.

    • 2024-02-29T11:50:51+02:00

      Cia tamsta esate neteisus. Nes BTC kaip turto klases flagmanas turi dar N alternatyvu pradedant ETH ir baigiant kitais coin. Klausimas kai didieji instituciniai nuspres kad laikas viena coin keisti kitu ar nebus didelio nusivylimo? Nes BTC nera jokia turto klase pripazistama o tuo labiau naudojama Centriniu banku skirtingai nuo aukso i kuri Centriniai bankai investuoja. Tad siulau neitiketi BTC stabilumu. Kitas dalykas auksas turi fizine forma kuri puikiai isnaudojama ivairiose pramones sakose, elektronikoje ir net medicinoje vezio gydymui. O dabar papasakokit kur jus panaudosite savo 0 ir 1 derini jei visgi BTC praras verte vienu momentu?

    • 2024-02-29T12:06:23+02:00

      crypto lygiai taip pat turi panaudojimą, pvz. registras, galintis notarus padaryti obsolete. Tarkime jau dabar galėčiau pasirašyti išmanų kontraktą dėl turto perleidimo, ir jis taptų amžinu. Tik laiko klausimas, kada pripažins. BTC pripažinimas, kitų crypto atžvilgiu, tai kaip kokio dolerio - daugelis galvoja, kad gerai, dėl to ir yra gerai. Skirtumas tik tas, kad doleris priklauso nuo JAV ekonomikos ir dėl to yra nesaugi investicija. Plius jo prispausdinti galima kiek tik nori. Kaip sakė ETF - "there is infinite money". Tuo tarpu BTC nuo nieko nepriklauso. O taip tiesiog imt ir nuspręst, kad nuo šiol lyderis bus ne BTC, o ten koks šimtinis eilėje shitcoinas - nu nerealu. Buvo vajus, bet didžioji dalis jų jau išmirė. Kad ir kaip bebūtų, priežasčių kilimui yra kur kas daugiau, nei kritimui.

    • 2024-02-29T12:12:14+02:00

      Tai jei nusiperku 1 bitcoin'ą ir jam žlugus , kažkas duos "procesorių fermą" (nesigiliname, kad dalyvauja daugiausia tai GPU)? Čia tu asmeniškai padalinsi "procesorių fermas"? Tulpės sodinukai pasidaugins, ir kitais metais iš vieno svogūnėlio turėsiu 6.

    • 2024-02-29T12:14:10+02:00

      1. Juvelyrika + technologijoms naudojama. Taip, jei prarastų pasitikėjimą kaip vertę laikantis metalas, tai kristų kainą, bet netaptų nuliu. Nelaikau aukso saugia ar gera investicija. 2. Viskas įtraukta. 3. Taip, plaunami visur, tik plaunamų pinigų santykis skiriasi. Reguliacija nepadės. Bitcoin'ų ir kitų kriptovaliutų prasmės nėra, jei tu nesislėpi nuo teisėsaugos. Lieka "pažaidimas".

    • 2024-02-29T12:14:56+02:00

      PERVERTINTA! Bet jinai kažko verta dažniausiai net ir įmonei bankrutavus.

    • 2024-02-29T12:19:00+02:00

      Mano šūdo kiekis irgi ribotas. Ir jei kaip atsiskaitymo priemonės negalėsi panaudoti, gali žolę patręšti. Bitcoin'o kiekis ribotas, kol turi omeny labai konkretų vieną stream'ą, bet patį stream'ą ar coin'ą po skirtingu pavadinimu gali paleisti neribotą kiekį kartų. Turėsi BTC1, BTC 101119, BTC 2^190. Pirkti kaip investiciją gali, bet tai nepadaro investiciniu turtu. Paveikslas yra meno kūrinys. Jam vertę sukuria tai, kad kažkas nori įsigyti dėl to, kad kūrinys yra didelės meninės vertės. Net ir apokalipsės atveju, daliai žmonių, kurie išgyvens, meno kūriniai išliks vertingi. Bitcoin'as tampa nevertingas vos tik praeina mada, įvyksta koks skandalas, sukuria ala geresnę alternatyvą ar paaiškėja, kad pusė apyvartos praeina vaikų prekyboje.

    • 2024-02-29T12:20:58+02:00

      Cryptovaliutos yra klasė, net ne turto. Gali paleisti prokuroro Bitkoin'ą, ir po stream'ą kasdien. Jei geriau jausis, gali kiekį sumažinti iki 1000 coin'ų ir būsi turtingas. Kaip ten beje sekasi NFT?

    • 2024-02-29T12:40:23+02:00

      Ties žodžių "Mano šūdo kiekis irgi ribotas" ir "Bitcoin'o kiekis ribotas, kol turi omeny labai konkretų vieną stream'ą, bet patį stream'ą ar coin'ą po skirtingu pavadinimu gali paleisti neribotą kiekį kartų" matyt ir sustosiu. Kaip minėjau, nesuprantate esmės. Nesigilinkite, ne kiekvieno smegenis tai suvirškina. P.S. Tavo š. galima pagaminti tonomis be tamstos įsikišimo, kiekis neribotas. BTC ir Blockchain yra skirtingi dalykai. Kalbame apie BTC, o tamsta aiškinate apie blockchain. "Paveikslas yra meno kūrinys. Jam vertę sukuria tai, kad kažkas nori įsigyti dėl to, kad kūrinys yra didelės meninės vertės" - kas įvertino? BTC irgi turi vertę, kol yra norinčių jį pirkti ir kadangi tokių yra šimtai milijonų žmonių, vertė nenukris. Beje, savo pasaka pasakojate jau 7 metus, neatsibodo?

    • 2024-02-29T15:34:53+02:00

      tai ir dolerį gali savo pasileist, bet visi sutarę kad vertingas yra JAV doleris, o ne abim doleris. Tuo ir skiriasi BTC nuo bet ko kito.

    • 2024-02-29T15:39:55+02:00

      Galėtum sakyti kad JAV doleris kažkuo dengtas, bet kad nebe :D

    • 2024-03-01T07:55:37+02:00

      Tulpių burbulas formavosi ir kol pasiekė burbulą ir susprogo truko berods 44 metus. Bitcoin yra tik 15 metų. Durnių patikėjusių yra daugiau nei įsivaizdavau. Mano šūdas nuo kito žmogaus šūdo skiriasi daugiau, nei vienas coin'as gali skirtis nuo kito coin'o. Tai taip, bendrai šūdo gali prigaminti neribotą kiekį, kuris iš pažiūros niekuo nesiskirs, kaip ir vienas coin'as nuo kito iš esmės niekuo nesiskiria, tik įsivaizdavimu, kad vienas yra išskirtinis, kitas ne. Realiai neribotą kiekį gali pasleisti, ir visi darys identiškai tą patį, Tu net nesugebi atskirti meno kūrinio, nuo iš esmės beverčio duomenų rinkinio, kuris neturi jokios vertės.

    • 2024-03-01T07:58:17+02:00

      Ne, nesame susitarę, kad doleris vertingas. Dolerio vertę apsprendžia iš esmės JAV ekonomika, prekybos ir skolinimosi balansas. Būtent JAV ekonomika, prekybos ir skolinimosi balansu yra dengtas doleris, Europoje ES ekonomika dengtas, kaip ir bet kurios kitos šalies, laisvai plaukiojantis kursas bus dengtas tos šalies ekonomika, t.y. atspindys paklausos ir pasiūlos pusiausvyros materialių prekių ir fiziškai suteiktų paslaugų. Bitcoin'as atspindi tiesiog žmonių tikėjimą ir pinigų srautus. Pats iš savęs vertės neturi. Vertę turi blockchain technologija.

    • 2024-03-01T10:52:51+02:00

      Meno kūriniai yra atskira diskusija... Daug tų kūrinių tikrai sunku pavadinti menu, praktinio panaudojimo nėra jokio. Vienintelė vertė, kad toks yra vienintelis ir unikalus, bet čia irgi tik susitarimas, kad niekas nekopijuos. Ta pati mona liza nėra nieko ypatingo - dabar panašius ir geresnius "menus" sukuria ne tik mėgėjai su tablet'u, bet ir AI. Tai vėlgi, ta vertė tėra tik susitarimas.

  • 2024-02-29T08:04:41+02:00

    Nepirkau, nes kažkoks tulpių burbulas.

  • 2024-02-29T10:00:12+02:00

    Kol pinigai spausdinami iš oro, bitcoinas neturi kitos išeities kaip kilti aukštyn. Nes jo yra tik 21mln. Kas tą supras, išsaugos savo santaupų vertę.

    • 2024-02-29T11:58:21+02:00

      Gali ir leistis zemyn jei niekas nebekels jo kainos. kaip buvo nutike 2014 pavasari, 2019 gruodi ar 2022 gruodi. Kai nera rodikliu kuriais galima pamatuoti produkto verte tai ji priklauso tik nuo pasiulos ir paklausos santykio. Dings paklausa kainos augimas sustos, atsiras norinciu islipti is "traukinio" bandys parduoti bet niekas nepirks tada bandys siulyti pigiau ir kadangi kaip minejau BTC neturi jokio rodiklio kuris leistu nustatyti jo minimalia verte tai reiskia vienintele imanoma apatine riba yra apskritas 0.

    • 2024-02-29T12:23:26+02:00

      apšvieskite, o ką su bitkoinu šiandien gali padaryti, neiškeitęs į fiat'ą? meno kūrinį bent gali pakabinti ant sienos ir grožėtis, papuošalus ant kūno arba paauksuoti elektronikos kontaktus. atspausdinti hash'ą ir grožėtis, ar pasikabinti be lubų kylančios kainos ir įsivaizduojamo nuosavo net worth grafiką ? nebent

    • 2024-02-29T12:24:00+02:00

      Mano šūdo yra mažiau ~0,2 kg per dieną, 73kg per metus ir 5000 kg per gyvenimą. O Bitcoin'ų NET 21 milijonas yra. Siūlau skubėti pirkti mano šūdą, kol visi nesuprato, kaip išsaugoti savo turto vertę, dar gali ir uždirbti. Resurso ribotumas tik iš dalies suteikia vertę, t.y. jei yra paklausa tiesiog turėti. Bet tiesiog turėti poreikis gali dingti, tada lieki su pamatine verte.

    • 2024-03-01T10:56:47+02:00

      Cituoju (pakeičiau tik vieną žodį): "apšvieskite, o ką su IBM akcijomis šiandien gali padaryti, neiškeitęs į fiat'ą? "atspausdinti hash'ą ir grožėtis, ar pasikabinti be lubų kylančios kainos ir įsivaizduojamo nuosavo net worth grafiką ? nebent :) Būtent, visiškai NIEKO. Gali tas akcijas padovanoti, perleisti kitam, išmesti, bet su jomis nieko negali daryti tik iškeisti į dollerius. Tas pats su BTC. Beje, ar žinote, kad fondai jau platina ETF BTC. Akcijų biržoje gali nupirkti bitcoin tickerius, nebūtina turėti crypto piniginę.

    • 2024-03-01T11:51:40+02:00

      nediskutuojam, ar btc yra turto klasė, kaip akcijos. O šiaip nesutinku kad tapatu. "ką su IBM akcijomis šiandien gali padaryti" - ko negali su btc - gauti dividendų, kuriuos uždirba kompanija, turėti teisę į dalį kompanijos vertės/turto kaip nuosavybės ir tt. Tai akcijos labiau panašu į kokio nors vertingo daikto NFT, ir tai ne visai.

    • 2024-03-01T16:00:46+02:00

      Jau yra ETF BTC, t.y. JAV vertybinių popierių komisija davė leidimą kurti ETF įtraukiant BTC. Tai reiškia kad tai oficiali turto klasė. Biržoje jau prekiaujama BTC tickeriais, todėl dabar BTC kursas kyla, nes į ETF plaukia milijardai pinigų. Galime diskutuoti iki begalybės, bet BTC kapitalizacija jau viršija 1 trln USD, t.y. pateko į TOP10 tarp Amazon, Microsoft ir pan. Ar tai burbulas? Spręskite patys :)

    • 2024-03-05T13:15:40+02:00

      taip, jau seniai nusprendžiau, kai dar buvo tik burbuliukas, ir savo pinigų į šitą spekuliacinę maniją nekišiu.

  • 2024-02-29T12:58:40+02:00

    Čia dėl ginčų - užteks ir mažos užuominos, kad kažkur kažkaip atsirado BTC hack'as.. ir viskas sugrius per sekundę. Ir 50%+1 variantas kuo toliau, tuo labiau įmanomas. Ypač, kai baigsis kasimas ir maineriai uždirbinės tik už tranzakcijas. Tai kinų superfermoms tai pasirodys labai patraukli iniciatyvą, Na, arba valdžia lieps, kai JAV ETFai giliai įklimps.

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791