Investuotojams nepatiko „Netflix“ prognozė – akcijų kaina nučiuožė 20%

Pasibaigus ketvirtadienio prekybos sesijai, „Netflix“ pranešė, jo 2021 m. ketvirtąjį ketvirtį gavo 7,71 mlrd. USD pardavimo pajamų – lygiai tiek, kiek tikėjosi „Refinitiv“ apklausti analitikai. Uždarbis akcijai siekė net 1,33 USD, kai ekspertai prognozavo 0,82 USD, skelbia CNBC.
Naujų prenumeratorių skaičius taip pat buvo geresnis, nei tikėtasi: pritraukta 8,28 mln., kai laukta 8,19 mln. mokančių vartotojų. Kita vertus, 2020 m. ketvirtąjį ketvirtį buvo sulaukta 8,5 mln. naujų prenumeratorių.
Iš viso 2021-ųjų pabaigoje kompanija jungė 222 mln. prenumeratorių.
Tačiau galiausiai investuotojai skaudžiai sureagavo į kompanijos pateiktą prognozę: „Netflix“ akcijos kaina poprekybinėje sesijoje nudardėjo 20,22%, iki 405,5 USD.
Šių metų pirmąjį ketvirtį „Netflix“ sako lauksianti 2,5 mln. naujų vartotojų. Kai 2021 m. pirmąjį ketvirtį skaičius siekė 3,98 mln., o duomenų analitikos investuotojams kompanija „StreetAccount“ prognozavo net 6,93 mln.
Pasak „Netflix“, augimo lėtėjimą lemia didėjanti konkurencija rinkoje, nors anksčiau tikino, kad tokių milžinių kaip „Apple“ ar „Disney“ žingsniai augimui didelės įtakos neturės.