Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

20
  • 2020-12-23T10:59:59+02:00

    nejuokinkit su tuo apple ir konkurencija teslai, be musko nebutu nieko is tos teslos, kol kitur nera musko tipo zmogaus, tol niekas ju nepavys. Visiskai kitas mindsetas, arciausiai tokio poziurio yra Bezos, bet jis uzsiemes Amazon reikalais.

    • 2020-12-23T11:23:27+02:00

      Pritarciau, butu Jobsas, padarytu stilingiausia raketa i marsa ever. Sitas applo ceo eilinis, pilkas tarnautojas. Jis greiciausiai paleis i gamyba eilini 13 ar 14 aifona nieko nesiskirianti nuo 6.

  • 2020-12-23T12:48:35+02:00

    T. Cookas ne vizionierius, o labiau techninis žmogus. Tikras Jobso šėšėlis. Nieko keisto, kad neįžvelgė puikios galimybės nusipirkti Teslą. O dabar jau šaukštai po pietų...

  • 2020-12-23T13:04:08+02:00

    Nei viena, nei kita kompanija nemoka gaminti automobilių, tad ką tas įsigyjimas būtų išgelbėjęs. Tik pinigais kamšęs skyles. Reikėjo ieškoti strateginės partnerystės su didžiaisiais auto gamintojais. Dabar tokia konkurencija EV rinkoje, kad sunku rasti kažkokį Tesla pranašumą, apart kad tai kultas. Išpūsta kaina nieko nereiškia - gali lygiai taip pat subliūkšti.

    • 2020-12-23T14:04:35+02:00

      pritariu. Jau šiemet Teslos rinkos dalis EU suvalgyta, kitais metais bus dar blogaiu.

    • 2020-12-23T14:44:15+02:00

      teslos pranašumų įprasti auto gamintojai dar penkmetį nepasieks tokiom apsukom. tiek baterijų kokybe, tiek programine įranga. užtenka pažiūrėt kiek laiko vw id3 murgdosi pį buguose, o kaina vos nusileidžia model 3.

    • 2020-12-23T15:57:03+02:00

      Kiti gamintojai tik tik pasivijo TESLA, jau nekalbant apie naujas technologijas. Vien faktas, kad Tesla automobiliai gali važiuoti iki 700km, yra didžiulis pranašumas. Žinoma, dėl dizaino ir salono komforto galima ginčytis (TESLA kartais primena žiguli su savo minimalizmu), bet čia skonio reikalas. Man asmeniškai patinka kai yra daug mygtukų :) , bet ne kai viskas valdoma per vieną ekraną.

    • 2020-12-23T17:58:46+02:00

      Nei vieno tavo išvardinto dalyko negalėtum žinoti ar juo labiau objektyviai įvertinti, tad skamba kaip briedas. Galėčiau sakyti, kad nesutinku, nes turiu draugą įsigyjusį Tešlą iš oficialios parduotuvės - per kelerius metus jau neliko detalės nepakeistos garantinio, įskaitant motorą.

    • 2020-12-23T21:42:52+02:00

      Nu ir? Tesla turejo astuoniu metu head starta. Panasu, kad praras bent koki pranasuma. Apie Kinijos EV industrija is viso nekalbu. Pelnas ir toliau desimtys milijardu minuse kiekvienais metais. Isgyvena tik is perpustu akciju kainu. Dabar pagalvok, kaip Tesla pasikeistu, jei Apple butu perime Tesla ir dizaine, ir technologijose. Laumiu kazkokiu permainu Tesloje, nes kitaip jie neisgyvens jei ir toliau sita monkey business stumdys.

    • 2020-12-24T09:23:50+02:00

      Yra analizių, kad būtent greitkeliuose Teslos nuvažiuojami atstumai nėra stebuklingi lyginant su kai kuriais konkurentais.

    • 2020-12-24T09:26:42+02:00

      Iš pranašumų liko Supercharger tinklas ir iš dalies softas.

    • 2020-12-24T12:34:35+02:00

      "Pelnas ir toliau desimtys milijardu minuse kiekvienais metais. Isgyvena tik is perpustu akciju kainu." 1) Jei nebūtum propagandonas, rašantis apie dalykus, apie kuriuos nieko "nerauki", tai žinotum, kad Tesla dirba pelningai jau 5-kis ketvirčius iš eilės ir cash'o sąskaitoj turi tiek, kad iškart galėtų grąžinti visas skolas. 2) Akcijų kainos išpūstos? Ir kas gi jas išpūtė? Gal pati Tesla biržoj savo akcijų kainą nustatinėja? :-D

    • 2020-12-26T10:10:41+02:00

      Lyg ir VŽ puslapis, bet atsiranda pliurpiančių nesąmones. Teslos pelnas yra ne iš parduotų automobilių, bet iš parduotų CO2 kreditų. O skolų turi nedaug nes padarė kelis akcijų pardavimus. Aišku, teisingai padarė, nes akcijos išpūstos, tai kodėl gi ne. O bet tačiau kada Tesla pradės uždirbti iš auto pardavimų, softo pardavimo, ar iš baterijų? Čia ne Amazon kuris dirbo nuostolingai 20 metų, ir kur matėsi galutinis tikslas ir galėjai pasiskaičiuoti būsimą pelną. Be to, auto industrijoje pelnai paprastai nėra dideli. Koks galutinis tikslas? Parduoti 4x daugiau auto nei Toyota? Ty 20 kartų daugiau nei jie šiandien pagamina? Šiai dienai Tesla yra vertinama 4x daugiau nei Toyota. Visas šitas burbulas laikosi ant vilties ir norų, o ne realybės. Kuri kažkada ateis.

    • 2021-01-08T10:15:13+02:00

      "O bet tačiau KADA Tesla pradės uždirbti iš auto pardavimų, softo pardavimo, ar iš baterijų?" O ką, jeigu DABAR? :-D https://www.teslarati.com/tesla-china-model-y-gross-margin-30-percent-report/

  • 2020-12-23T13:29:17+02:00

    Iš vieno tweeto galima visą straipsnį parašyti? Žurnalistų laikas ir darbas menkniekiams švaistomas.

  • 2020-12-23T22:22:28+02:00

    Tesla yra burbulų burbulas. Joks normalus CEO su ekonominiu išsilavinimu jos nepirks.

  • 2020-12-23T22:54:52+02:00

    Labai logiskas sprendimas. Baterijas galima nusipirkti tiesiai is Panasonic, pagrindinius mazgus is Bosch it kt. auto pramones tiekeju, softas jau senu seniausiai nuhackintas ir patobulintas kinieciu, o moketi 60 mlrd. uz tragiska dizaina ir nekokybiska kebulo surinkima gali tik spoguotas millenialsas, gyvenantis algoritmu pagalba individualizuotoje soc. mediju informacineje tikroveje...

    • 2020-12-24T09:24:47+02:00

      Yra ir nenuhackingas softas, vardu Android Automotive. Jau naudoja Volvo/Polestar ir atrodo labai gerai.

    • 2020-12-24T12:33:51+02:00

      atrodo taip gerai, kad polestar turėjo atšaukt visus savo EU/China parduotus automobilius, kad sutaisytų PĮ glitch'ą, kuris galėjo sukelti avarijas. google > polestar recall

    • 2020-12-24T18:23:25+02:00

      oho kaip viskas paprasta jusu paaiskinime, bet, deja, pasaulis nera toks.

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791