Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

13
  • 2020-07-23T14:41:01+03:00

    Kiek teko skaityti atsiliepimus, tai nors investicijos didelės, modelių gama praplėsta, bet tai nepavirsta į padidėjusią gamybą ar pardavimus. Kiekvienas automobilis vis dar nuostolingas, pelną palaiko tik parduoti taršos leidimai kitoms įmonėms. Tai duoda Teslai kažkiek laiko tikintis krentančios baterijų kainos, bet konkurentai nesnaudžia

    • 2020-07-23T15:08:50+03:00

      ZEV credits ir yra būtent tas pavyzdys, kad konkurentai snaudžia. Kaip ten sekasi VW pardavinėti ID? Jau pradėjo? Ai, vėl nukėle? Kaip sekasi „konkurentams“ upgradinti jų automobilius ir jų mazgus per atstumą? Konkurentai nesnaudžia, štai Bosch jau _pradeda kurti_ API jų gaminamiems komponentams, tik, kada tai pavyks įgyvendinti? Kiek fabrikų turi Tesla šiandien? O kiek turės po metų? Ką sako global vehicle deliveries inthe 1st half of 2020 YoY? Kuris konkurentas daugiau deliverino? O kuris bus kitais metais?

    • 2020-07-23T16:42:34+03:00

      Europoje Teslos pardavimai krito, kuomet kitų EV augo.

    • 2020-07-23T23:46:59+03:00

      Rimtai, nepavirsta į padidėjusią gamybą? Kasmet auga 2-3 kartus pagamintų automobilių skaičius. Kiekvienas automobilis nuostolingas, tik tada, kai įtrauki investicijas į gamybos plėtrą. Kiti automobilių gamintojai gamybos apimtis duok die didina 3% per metus, kiti išlaiko tą patį, ar net mažina ir tai vos pelną sukrapšto. Teslai didinant gamybą 300%, tu nori, kad dirbtų vis tiek pelningai? Tai kokios grąžos nori iš Tesla investicijai? 200% per metus? Apie konkurentus iš vis tyliu, visi lyginasi su Tesla, niekas nepatempia. Porsche kažkiek pavijo pagal specifikacijas, ir pyst kaina 3-4x didesnė.

  • 2020-07-23T16:39:50+03:00

    tesla ne iphone bet koks studentas ant lizingo nenusipirks.

  • 2020-07-23T16:50:08+03:00

    Nuo 2018 m. Tesla iš esmės nebeauga. Pakutinių 8 ketvirčių pajamos vidutiniškai siekia apie 5-7 mlrd. EUR. Pelnas apie 50-150 mln. per ketvirtį. Buvo tame tarpe keli ketvirčiai su minusu riebesniu. Bet realiai jokio augimo paskutinius du metus. Įmonės kapitalizacija 300 mlrd., o pajamos lyginant su ja vargani 25 mlrd. su metiniu 0,5 mlrd. pelnu. Manau, kad greitai šitas burbulas išsitaškys, kaip jau taškosi Nikola bendrovės akcijos.

    • 2020-07-23T21:28:20+03:00

      Gyvi vien is akciju haipo. Nesvarbu, kiek ta kaina Teslos dar kils, teks akcininkams issigryninti ir kaina grius, nes pinigai baigsis. Ir toliau automobiliai nuostolingi skirtingai nei triju VW, Toyota ar Honda, ir toliau automobiliu pardavimai mazi nei triju, o vertinimas didesnis, nei abieju triju. Grius kaip kortu namas garantuotai kaip ta pati VW per izymu spaudima. Noreciau pamatyti dar kaina virs 2k ir toliau bijau laikyti.

    • 2020-07-23T23:51:39+03:00

      Tesla pajamos 2017 m. 11,8 mlrd., 2018 m. 21,5 mlrd. ir 2019 m. 24,6 mlrd. doleriųper du metus daugiau nei dvigubai išaugusios pajamos tau yra "iš esmės nebeauga. Net 2019 lyginant su 2018 m. augimas yra beveik 15%, kiek augo kiti gamintojai? O 2020 m. parodyk kuris auto gamintojas didina savo pajamas pirmą pusmetį iš viso? Taip, pagal šiuo metu esamus finansinius duomenis Tesla pervertinta, bet Tesla rodo nerealiai gerus rezultatus automobilių pramonėje, kur 10% pajamų metinis augimas yra didelis. O čia matai, paėmė vienus metus, kai nė vienos esminės gamyklos nespėjo pabaigti ir drėbtelėjo, kad neauga daugiau. Ką dar pasakysi, kad elektromobiliams nėra paklausos, kaip ir atsinaujinančiajai energijai?

    • 2020-07-24T03:31:31+03:00

      Sakyciau, kad ir vienas ir kitas pilnai priklausomi nuo valstybes dotaciju. Kai elektromobiliu kaina taps lygiaverte, o be highendo ir vidutines klases atsiras pigus automobiliai, patikesiu, kad Tesla isgyvens. Todel mano manymu dar matysime TSLA krentant iki 400 ir daugiau po sito ralio.

    • 2020-07-24T10:46:29+03:00

      Apie akcijų kainą kita kalba, nemanau, kad dabartinė kaina pateisinama. Tačiau pati kompanija gyvena gerai kaip niekad. Valstybės dotacijos elektromobiliams? O kodėl niekas nekalba apie netiesiogines dotacijas VDV? Apie tai kaip skiepai sukelia autizmą sparčiai visi pasigavo, nors tai visiškas melas, tačiau apie tai, kad autizmas pagrinde yra ten, kur besilaukiančios mamos gyveno prie magistralinių kelių - tylu. Tesla kainą jau dabar lygiavertė VDV, tik ne ekonominei klasei. Parodyk man automobilį už 60 k€, kuris iki 100 km/h įsibėgėja per 3s, o kuro sąnaudos būtų 3l/100 km :D

    • 2020-07-24T10:49:16+03:00

      O tu man įrodyk geriau, kad VW, Toyota ar Honda neina bankroto link. Kaip jie pereis prie elekrinių automobilių gamybos, kuri yra neišvengiama?

    • 2020-07-24T13:20:00+03:00

      a) elektromobiliai, be abejo, yra ateitis, tačiau ne vienintelė opcija. Elektra niekada neišstums iki galo VDV. b) minėti gamintojai eina ta kryptim. VW jau turi įperkamą elektromobilį for average joe, honda jau seniai sukūrusi hibridą. Toyotos hibridas šiai dienai apskritai geriausiai išdirbtas. Su technologija ir progresu japonai nesipyksta.

  • 2020-07-25T11:26:52+03:00

    Niekada visas pasaulis nevažinės vienodu modeliu, čia ne ssrs kur žiguli dominavo. O kita, kad ta tesla įperkama mažiau 10% pasaulio. Eiliniam europiečiui kokia toyota yaris ar vw golf per akis, kaina mažesnė per pusę ir daugiau

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791