„Revolut“ klientų skaičius artėja prie 1,5 milijono

Daugiausiai vartotojų (700.000) „Revolut“ turi Jungtinėje Karalystėje, antra svarbiausia rinka yra Prancūzija (200.000), o trečia – Lietuva (100.000).
„Revolut“ taip pat pranešė, kad bendrovės sistemoje kasdien užsiregistruoja 5.000–10.000 naujų vartotojų, kai, palyginimui, veiklos pradžioje 2015 m. per dieną užsiregistruodavo 5-10 naujų klientų.
„Revolut“ dar praėjusių metų lapkritį pranešė, kad pasiekė 1 mln. vartotojų ribą. 2017 m. taip pat skelbta, kad iki 2020 m. „Revolut“ nori turėti 10 mln. vartotojų.
Teigiama, kad dabartinis augimo tikslas – išlaikyti 10.000 naujų klientų užsiregistravimo apimtis.
Šiuo metu „Revolut“ startuolyje dirba 320 žmonių. Pagrindiniai kompanijos biurai įkurti Londone, Krokuvoje ir Maskvoje, o vietinės komandos dirba Lietuvoje, Ispanijoje, Prancūzijoje, Vokietijoje, Austrijoje, Šveicarijoje.
„Revolut“ klientai gali mobiliosios programėlės pagalba atsidaryti einamąją sąskaitą, leisti pinigus 130-ia valiutų visame pasaulyje be papildomų mokesčių, aplikacijoje vienu metu laikyti ir valdyti iki 25-ių valiutų ir jas keisti naudojantis geriausiu įmanomu – tarpbankiniu – valiutų kursu.
Įmonės klientai jau yra atlikę per 42 mln. operacijų, kurių bendra vertė šiandien jau siekia 6,6 mlrd. JAV dolerių. Vienas iš greičiausiai augančių FinTech startuolių pasaulyje jau sulaukė 88 mln. USD iš tokių investuotojų, kaip „Index Ventures”, „Ribbit Capital” ir „Balderton Capital”.
„Revolut“ siekia gauti lietuvišką bankinę licenciją, kuri bendrovei leistų teikti vartojimo kreditus, priimti indėlius ir suteikti lietuvišką indėlių draudimą.
Bendrovė savo 2017 m. finansinių rezultatų dar neskelbė. „Revolut“ Jungtinės Karalystės įmonių registrą buvo informavusi, kad 2016 m. jos nuostoliai sudarė 7,1 mln. GBP, o pajamos – 2,3 mln. GBP.