2017-11-07 19:30

Tarp savaitės reklamų – kitokia „Gjensidige“ kampanija

Stop kadras iš „Gjensidige“ socialinės atsakomybės projekto „Rask laiko pokalbiui“.
Stop kadras iš „Gjensidige“ socialinės atsakomybės projekto „Rask laiko pokalbiui“.
Tarp naujausių savaitės reklamų – pirmosios draudimo bendrovės „Gjensidige“ socialinės atsakomybės projekto „Rask laiko pokalbiui“ jautrios istorijos (idėja – „Gjensidige“ ir „PR Service/Edelman Affiliate“, gamybos namai – „Menthol“), spalvinga „Etno“ arbatų kampanija (gamybos namai „Fake“, taip pat „Open Agency“) ir preciziškai tikslūs „Filippo Loreti“ laikrodžiai (agentūra „Wide Wings“).

Kviečiame reklamos agentūras, įmonių rinkodaros skyrius dalintis savo naujausiais reklaminiais klipais, spaudos darbais.

52795
130817
52791