Tarp savaitės reklamų – kitokia „Gjensidige“ kampanija

Publikuota: 2017-11-07
Stop kadras iš „Gjensidige“ socialinės atsakomybės projekto „Rask laiko pokalbiui“.
svg svg
Stop kadras iš „Gjensidige“ socialinės atsakomybės projekto „Rask laiko pokalbiui“.

Tarp naujausių savaitės reklamų – pirmosios draudimo bendrovės „Gjensidige“ socialinės atsakomybės projekto „Rask laiko pokalbiui“ jautrios istorijos (idėja – „Gjensidige“ ir „PR Service/Edelman Affiliate“, gamybos namai – „Menthol“), spalvinga „Etno“ arbatų kampanija (gamybos namai „Fake“, taip pat „Open Agency“) ir preciziškai tikslūs „Filippo Loreti“ laikrodžiai (agentūra „Wide Wings“).

Kviečiame reklamos agentūras, įmonių rinkodaros skyrius dalintis savo naujausiais reklaminiais klipais, spaudos darbais.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

„Snapchat“ pristato mokamą prenumeratos paslaugą

Socialinio tinklo „Snapchat“ valdytoja „Snap“ trečiadienį pranešė, kad išleidžia mokamą paslaugų planą...

Inovacijos
09:36
„Kantar“: reklamos rinka pernai augo 12,7%

Lietuvos reklamos rinka pernai augo 12,7% iki 116,3 mln. Eur, praneša tyrimą atlikusi bendrovė „Kantar“.

Rinkodara
2022.04.26
„Omnisend“ vadovas R. Laurinavičius: iki vienaragio mums – dar keleri metai Premium 2

Daugiakanalės rinkodaros automatizavimo įmonės „Omnisend“ vertė, kartu su nuosmukiu akcijų rinkose, taip pat...

Inovacijos
2022.02.24

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku