„Verslo žinios“ nesikreipė į Seimo narius dėl lošimų reklamos draudimo

„Verslo žinios“ į kreipimąsi pasirašiusių žiniasklaidos priemonių sąrašą buvo įtrauktos dėl Interneto žiniasklaidos asociacijos komunikacinės klaidos.
Kreipimesi į parlamentarus minima, kad žiniasklaidos priemonių pajamos iš azartinių lošimų reklamos siekia iki 25% ir netekus šių pajamų žiniasklaida taptų labiau pažeidžiama ir mažiau nepriklausoma. „Verslo žinios“, sąmoningu sprendimu, niekada neturėjo, neturi ir neturės lošimų reklamos.
Kreipimesi prašyta atidėti antradienį numatytą pateikti projektą, kuriuo siūloma uždrausti azartinių lošimų reklamą nuo kitų metų. Ten pat buvo pažymima, kad Seime yra registruota nemažai iniciatyvų, kuriomis siekiama griežtinti azartinių žaidimų rinkos reguliavimą ir pasiūlytos alternatyvos dėl naujo reklamos modelio, kurių dar nespėjo įvertinti Seimo teisininkai, „o tai yra svarbu, kadangi azartinių lošimų rinkos problemas būtina spręsti kompleksiškai, peržiūrint visą sistemą, o ne priimant pavienius sprendimus“.
Seimas antradienį nepradėjo šio klausimo svarstymų – pateikimas buvo atidėtas ketvirtadieniui.