2023-10-03 14:27

„Adverum“ komandoje – nauja vadovė

Aurelija Astrauskė tapo „Adverum“ vykdomąja direktore. Asmen. nuotr.
Aurelija Astrauskė tapo „Adverum“ vykdomąja direktore. Asmen. nuotr.
Prie komunikacijos agentūros „Adverum“ prisijungia patyrusi komunikacijos konsultantė Aurelija Astrauskė, kuri nuo šiol eis vykdomosios direktorės pareigas.

„Adverum“ vadovė ir įkūrėja Ieva Naujalytė toliau užims vadovaujančiosios partnerės poziciją ir bus atsakinga už tarptautinę agentūros plėtrą.

„Esame viena seniausių komunikacijos agentūrų Lietuvoje, turinti solidų klientų krepšelį. Agentūros  kertinis variklis – įvairiapusiškos patirties sukaupę komunikacijos konsultantai, kurie mūsų klientus konsultuoja ne tik komunikacijos, bet ir verslo valdymo, tvarumo klausimais. Aurelijos ilgametė patirtis komunikacijoje papildys agentūros strateginių konsultantų komandą, leis sustiprinti įmonės valdymą“, – išplatintame pranešime teigia I. Naujalytė. 

Pasak jos, „Adverum“ toliau bendradarbiaus ir su komunikacijos strategu, partneriu Aisčiu Zabarausku, kuris kelis metus, iki dalyvaujant konkurse į LRT vadovo postą, dirbo agentūroje. Jis agentūros klientus konsultuos strateginės, politinės ir krizių komunikacijos klausimais.

Prie „Adverum“ agentūros vairo stojanti A. Astrauskė patirtį kaupė dirbdama didžiausiose mažmeninės prekybos, logistikos įmonėse, taip pat turi žurnalistinės bei darbo komunikacijos agentūrose patirties.

„Darbas komunikacijos įmonėje – labai dinamiškas, reikalaujantis nuolat plėsti savo žinių lauką pačiose įvairiausiose srityse. Per savo darbinę patirtį teko konsultuoti verslus, veikiančius finansų, mažmeninės prekybos, farmacijos, nekilnojamojo turto, IT srityse. Tikiu, kad mano sukaupta patirtis ir agentūrinio darbo principų išmanymas leis reikšmingai prisidėti prie „Adverum“ rezultatų augimo“, – teigia A. Astrauskė.

2004 m. įkurta agentūra „Adverum“ teikia strateginės komunikacijos konsultacijų, ryšių su žiniasklaida, skaitmeninės komunikacijos ir rinkodaros komunikacijos paslaugas. 30–40% agentūros pajamų sudaro tarptautinės komunikacijos paslaugos.

VŽ rašė, kad agentūros pardavimo pajamos 2022 m., palyginti su ankstesniais, sumenko beveik 15%, tačiau „Adverum“ pavyko šiek tiek išauginti tiesiogines pajamas – eilutę, kurią komunikacijos agentūros išskiria kaip svarbiausią savo veiklos matą.

Ieva Naujalytė, „Ad verum“ direktorė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Ieva Naujalytė, „Ad verum“ vadovaujanti partnerė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

„Pardavimo pajamos niekada nebuvo mums rodiklis ar siekiamybė, nes jos parodo ne tik agentūros, bet ir įvairių trečiųjų šalių sąnaudas. Paprasčiausiai praėjusiais metais turėjome mažiau projektų su didelėmis trečiosiomis šalimis. O grynosios pajamos augo daugiau nei 2%. Tai vertiname kaip labai gerą rezultatą, nes ankstesniais metais fiksavome itin stiprų šuolį, net 84%. Tad tikrai buvo iššūkis ir toliau išlaikyti augimą“, – komentuodama metinius rodiklius kalbėjo I. Naujalytė.

Tarp didžiausių agentūros klientų – Inovacijų agentūra, „Deel“, „Amber Grid“, „Volfas Engelman“, „Cosentino“, „Yukon Advenced Optics Worldwide“, „Girteka“, „Alver“, „Wizz Air“ ir kt.

52795
130817
52791