2023-07-31 19:15

„EPSO-G“ ir „Energy cells“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

VŽ nuotr.
VŽ nuotr.
Energijos perdavimo ir mainų įmonių grupės „EPSO-G“ ir jai priklausančios energijos kaupimo įrenginių sistemos operatorės „Energy cells“ skelbtą komunikacijos paslaugų konkursą laimėjo ryšių su visuomene agentūra „Integrity PR“.

„Šis laikotarpis Lietuvos energetikos sektoriuje – itin intensyvus ir pilnas permainų. Grupės įmonės vykdo ne vieną strateginį projektą, apie kurių naudą ir progresą nuolat informuojame visuomenę bei partnerius. Be to, kaip ir visa rinka, tobuliname savo darbdavio įvaizdžio komunikaciją. Todėl ieškojome komunikacijos partnerių, kurie savo ekspertinėmis įžvalgomis užtikrintų sklandžią grupės ir jos projektų komunikaciją“, – išplatintame pranešime teigia Ernesta Dapkienė, „EPSO-G“ komunikacijos vadovė.

Daiva Lialytė, „Integrity PR“ direktorė, pabrėžia, kad agentūros darbuotojai turi sukaupę patirties energetikos sektoriuje ir yra pasiruošę padėti klientui siekti išsikeltų tikslų. 

Tarp didžiausių „Integrity PR“ klientų – „Rimi“, „Swedbank“, „Inovacijų agentūra“, „Darnu Group“, „Go Vilnius“, „Omniva“, „PRO BRO“, „Novaturas“, „Auga“ ir kt. 

„EPSO-G“ įmonių grupę sudaro valdymo įmonė „EPSO-G“, bendrovės „Amber Grid“, „Baltpool“, „Energy cells“, „Litgrid“ ir „Tetas“. 

Iki šiol energetikos įmonių grupė dirbo su komunikacijos agentūra „Idea Prima“. 

VŽ rašė, kad 2022-ieji didžiausioms komunikacijoms agentūroms buvo dosnūs: nepaisant karo ir infliacijos padiktuotų iššūkių, atsargesnių užsakovų nuotaikų, bemaž visos agentūros augino pajamas, taip pat ir bendrąjį pelną (tiesiogines pajamas) – eilutę, kurią komunikacijos agentūros išskiria kaip svarbiausią savo veiklos matą.

52795
130817
52791