Skelbia TOP 20 pretendentų į „Verslo nuomonės lyderio“ titulą

PR Impact Awards 2022 organizatoriai skelbia TOP 20 pretendentų į konkurso nominacijos Verslo nuomonės lyderis titulą. Konkurse be geriausių komunikacijos projektų, taip pat bus renkamas Metų komunikatorius, paskelbta Išbandymo viešumu nominacija.
Verslo nuomonės lyderiai buvo vertinami ir nugalėtojas renkamas pagal žiniasklaidos bendrovės Mediaskopas parengtą metodiką.
Kaip ir praėjusių metų tyrime, šiemet vertinome ne tik asmenų citavimą, bet ir jų organiškų paminėjimų žiniasklaidoje kiekį bei tankį, paminėjimo vietą kitų cituotų asmenų atžvilgiu. Dažniausiai cituotus verslo lyderius atrinkome iš viso sukaupto žiniasklaidos archyvo daugiau nei 650 šaltinių, išplatintame pranešime teigia Aidas Petrošius, Mediaskopo plėtros vadovas.
Tarp lyderių gerai pažįstami veidai
Analizuojant 2021 m. birželio2022 m. gegužės pirmųjų savaičių laikotarpį, Mediaskopo išskirti verslo nuomonės lyderių TOP 20 nominantai yra šie (abėcėlės tvarka):
- Danas Arlauskas, Lietuvos darbdavių konfederacijos prezidentas;
- Arvydas Avulis, statybų bendrovės Hanner vadovas;
- Vaida Budrienė, prekybos tinklo Iki komunikacijos vadovė;
- Jūratė Cvilikienė, Swedbank finansų instituto vadovė;
- Ernesta Dapkienė, Maxima komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė;
- Robertas Dargis, statybų bendrovės Eika generalinis direktorius;
- Marius Dubnikovas, Lietuvos verslo konfederacijos viceprezidentas, finansų analitikas;
- Dainius Dundulis, prekybos tinklo Norfa vadovas;
- Žydrė Gavelienė, Lietuvos Turizmo rūmų ir Turizmo verslo asociacijos prezidentė, kelionių agentūros Estravel direktorė;
- Indrė Genytė-Pikčienė, bendrovės INVL Asset Management ekonomistė;
- Aleksandras Izgorodinas, ekonomistas;
- Vidmantas Janulevičius, Lietuvos pramonininkų konfederacijos prezidentas;
- Nerijus Mačiulis, Swedbank vyriausiasis ekonomistas;
- Petras Masiulis, Tele2 generalinis direktorius Baltijos šalims;
- Žygimantas Mauricas, banko Luminor vyriausiasis ekonomistas;
- Milda Plepytė-Rainienė, Lietuvos turizmo asociacijos vykdančioji direktorė;
- Tadas Povilauskas, SEB banko ekonomistas;
- Mindaugas Statulevičius, Nekilnojamojo turto plėtros asociacijos prezidentas;
- Evalda Šiškauskienė, Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacijos prezidentė;
- Rūta Vainienė, Lietuvos prekybos įmonių asociacijos vykdomoji direktorė.
Kaip pastebi A. Petrošius, labiausiai komunikacijos temų lauką bei intensyvumą pastaraisiais metais veikė koronaviruso pandemija, karas Ukrainoje bei energijos išteklių kainos, o labiausiai matomų asmenų reitingo viršūnėje išliko jau gerai pažįstami veidai.
Didžiausi pokyčiai reitinge I. Genytės-Pikčienės ar V. Budrienės iškilimas geriausiai paaiškinami jų pačių aktyviomis pastangomis. Taigi, kad ir kokią metodiką taikytume, matomiausių asmenų reitingas kasmet pateikia tą patį atsakymą: komunikuok ir tavo žodžiai bus pastebėti, daryk tai nuolat bei kokybiškai, ir į juos bus įsiklausyta, apibendrina Mediaskopo plėtros vadovas.
Ankstesniais metais konkurse verslo nuomonės lyderio titulas atiteko Luminor banko vyriausiajam ekonomistui Žygimantui Mauricui, o Metų komunikatoriumi antrus metus iš eilės buvo paskelbtas Vilniaus miesto mero patarėjas strateginei komunikacijai Karolis Žukauskas.
Specialusis apdovanojimas Išbandymas viešumu įteiktas Tomui Vytautui Raskevičiui, Seimo nariui. Metų agentūros titulą pelnė komunikacijos agentūra Bosanova.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti