2022-05-24 20:47

Skelbia TOP 20 pretendentų į „Verslo nuomonės lyderio“ titulą

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
„PR Impact Awards 2022“ organizatoriai skelbia TOP 20 pretendentų į konkurso nominacijos „Verslo nuomonės lyderis“ titulą. Konkurse be geriausių komunikacijos projektų, taip pat bus renkamas „Metų komunikatorius“, paskelbta „Išbandymo viešumu“ nominacija.

Verslo nuomonės lyderiai buvo vertinami ir nugalėtojas renkamas pagal žiniasklaidos bendrovės „Mediaskopas“ parengtą metodiką. 

„Kaip ir praėjusių metų tyrime, šiemet vertinome ne tik asmenų citavimą, bet ir jų organiškų paminėjimų žiniasklaidoje kiekį bei tankį, paminėjimo vietą kitų cituotų asmenų atžvilgiu. Dažniausiai cituotus verslo lyderius atrinkome iš viso sukaupto žiniasklaidos archyvo – daugiau nei 650 šaltinių“, – išplatintame pranešime teigia Aidas Petrošius, „Mediaskopo“ plėtros vadovas.

Tarp lyderių – gerai pažįstami veidai

Analizuojant 2021 m. birželio–2022 m. gegužės pirmųjų savaičių laikotarpį, „Mediaskopo“ išskirti verslo nuomonės lyderių TOP 20 nominantai yra šie (abėcėlės tvarka):

  • Danas Arlauskas, Lietuvos darbdavių konfederacijos prezidentas;
  • Arvydas Avulis, statybų bendrovės „Hanner“ vadovas;
  • Vaida Budrienė, prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovė;
  • Jūratė Cvilikienė, „Swedbank“ finansų instituto vadovė;
  • Ernesta Dapkienė, „Maxima“ komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė;
  • Robertas Dargis, statybų bendrovės „Eika“ generalinis direktorius;
  • Marius Dubnikovas, Lietuvos verslo konfederacijos viceprezidentas, finansų analitikas;
  • Dainius Dundulis, prekybos tinklo „Norfa“ vadovas;
  • Žydrė Gavelienė, Lietuvos Turizmo rūmų ir Turizmo verslo asociacijos prezidentė, kelionių agentūros „Estravel“ direktorė;
  • Indrė Genytė-Pikčienė, bendrovės „INVL Asset Management“ ekonomistė;
  • Aleksandras Izgorodinas, ekonomistas;
  • Vidmantas Janulevičius, Lietuvos pramonininkų konfederacijos prezidentas;
  • Nerijus Mačiulis, „Swedbank“ vyriausiasis ekonomistas;
  • Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius Baltijos šalims;
  • Žygimantas Mauricas, banko „Luminor“ vyriausiasis ekonomistas;
  • Milda Plepytė-Rainienė, Lietuvos turizmo asociacijos vykdančioji direktorė;
  • Tadas Povilauskas, SEB banko ekonomistas;
  • Mindaugas Statulevičius, Nekilnojamojo turto plėtros asociacijos prezidentas;
  • Evalda Šiškauskienė, Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacijos prezidentė;
  • Rūta Vainienė, Lietuvos prekybos įmonių asociacijos vykdomoji direktorė.

Kaip pastebi A. Petrošius, labiausiai komunikacijos temų lauką bei intensyvumą pastaraisiais metais veikė koronaviruso pandemija, karas Ukrainoje bei energijos išteklių kainos, o labiausiai matomų asmenų reitingo viršūnėje išliko jau gerai pažįstami veidai. 

„Didžiausi pokyčiai reitinge – I. Genytės-Pikčienės ar V. Budrienės iškilimas – geriausiai paaiškinami jų pačių aktyviomis pastangomis. Taigi, kad ir kokią metodiką taikytume, matomiausių asmenų reitingas kasmet pateikia tą patį atsakymą: komunikuok ir tavo žodžiai bus pastebėti, daryk tai nuolat bei kokybiškai, ir į juos bus įsiklausyta“, – apibendrina „Mediaskopo“ plėtros vadovas.

Ankstesniais metais konkurse verslo nuomonės lyderio titulas atiteko „Luminor“ banko vyriausiajam ekonomistui Žygimantui Mauricui, o „Metų komunikatoriumi“ antrus metus iš eilės buvo paskelbtas Vilniaus miesto mero patarėjas strateginei komunikacijai Karolis Žukauskas. 

Specialusis apdovanojimas „Išbandymas viešumu“ įteiktas Tomui Vytautui Raskevičiui, Seimo nariui. „Metų agentūros“ titulą pelnė komunikacijos agentūra „Bosanova“.

52795
130817
52791