„Rimi“ pasirinko žiniasklaidos partnerius – darbus tęs su „Havas Media“

„Konkurso metu „Havas Media“ agentūra įrodė, kad veikdama įtemptoje konkurencinėje aplinkoje daug dėmesio skiria nuolatiniam atsinaujinimui, turi stiprų mažmeninės prekybos rinkos supratimą ir geriausiai atitinka mūsų augančios bendrovės poreikius, kurių vienas svarbiausių – lankstumas ir gebėjimas veikti labai greitai“, – išplatintame pranešime teigia Dalia Čenkienė, „Rimi Lietuva“ rinkodaros ir viešųjų ryšių vadovė.
„Havas Media“ su prekybos tinklu bendradarbiauja nuo 2019 m.
Andrius Barakūnas, „Havas Media“ vadovas džiaugiasi konkurse išlaikyta lyderyste. Anot jo, dauguma klientų ieško strateginio požiūrio ir integruotų komunikacijos sprendimų, o lemiamu veiksniu vis dažniau tampa agentūros turimos skaitmeninės kompetencijos.
„Pastarieji metai tik įrodė mūsų prognozes – skaitmeniniai sprendimai ir su jais susijusių kompetencijų stiprinimas agentūroje tampa reikšmingu konkurenciniu pranašumu“, – sakė A. Barakūnas.
Prekybos tinklas „Rimi“ šiuo metu Lietuvoje turi 79 parduotuves bei elektroninę parduotuvę „Rimi.lt“.
Tarp „Havas Media“ agentūros klientų: SEB bankas, „Apple“ įgaliotasis platintojas „AVAD Baltic“, „Jacobs Douwe Egberts“, „Red Bull“, „Enefit“, „Hyundai“, „KRKA“ ir kiti.
„Havas Media“ priklauso tarptautinei „Havas“ komunikacijos grupei.