Darbdavio įvaizdis: šalia gero atlyginimo reikia ir lankstaus grafiko
- Pagrindiniai motyvatoriai darbe be atlyginimo ir premijų yra lankstus darbo grafikas.
- Tačiau bendrame temų TOP 10-e liūto dalis tenka nefinansinių priemonių komunikacijai.
- Palyginus su bendru įmonių aktyvumu žiniasklaidoje, motyvacinių priemonių komunikacija žiniasklaidoje dar yra našlaitės vietoje.
- Aktyviausiai gero darbdavio tematika komunikavo prekybos sektorius, jam kiek nusileido pramonės ir telekomunikacijų segmentai.
- Daugiausia apie motyvacines priemones žiniasklaidoje kalbėjo „Maxima“, toliau sekė „Bitė Lietuva“ ir „Lidl“.
Tokius duomenis rodo bendrovės „Kantar“ atliktas darbuotojų tyrimas, kuriame buvo analizuoti stipriausiai motyvuojantys aspektai. Atsižvelgdama į tai, tyrimų bendrovė vertino, kiek šie aspektai yra komunikuojami žiniasklaidoje.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai