2021-06-22 22:28

Darbdavio įvaizdis: šalia gero atlyginimo reikia ir lankstaus grafiko

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Darbuotojus labiausiai motyvuoja keliamas atlyginimas, taip pat piniginės premijos. Iš nefinansinių priemonių respondentai dažniausiai akcentuoja lankstumą: darbo grafiką ir vietą, taip pat trumpesnį darbo laiką, papildomus laisvadienius ir karjeros perspektyvas.
  • Pagrindiniai motyvatoriai darbe be atlyginimo ir premijų yra lankstus darbo grafikas.
  • Tačiau bendrame temų TOP 10-e liūto dalis tenka nefinansinių priemonių komunikacijai.
  • Palyginus su bendru įmonių aktyvumu žiniasklaidoje, motyvacinių priemonių komunikacija žiniasklaidoje dar yra našlaitės vietoje.
  • Aktyviausiai gero darbdavio tematika komunikavo prekybos sektorius, jam kiek nusileido pramonės ir telekomunikacijų segmentai.
  • Daugiausia apie motyvacines priemones žiniasklaidoje kalbėjo „Maxima“, toliau sekė „Bitė Lietuva“ ir „Lidl“.

Tokius duomenis rodo bendrovės „Kantar“ atliktas darbuotojų tyrimas, kuriame buvo analizuoti stipriausiai motyvuojantys aspektai. Atsižvelgdama į tai, tyrimų bendrovė vertino, kiek šie aspektai yra komunikuojami žiniasklaidoje.

52795
130817
52791