„INK agency“ jungiasi su „bigNow“ agentūra

Naujoji kūrybinė integruotos komunikacijos agentūra „INK agency“, vienijanti 37 darbuotojus, koncentruosis į komunikacijos turinio kūrimą įvairiomis formomis ir jo nuoseklumo užtikrinimą visuose komunikacijos kanaluose. Agentūros teikiamos paslaugos apims kūrybinės reklamos, ryšių su visuomene, darbdavio įvaizdžio kūrimo, socialinių tinklų komunikacijos, interneto svetainių kūrimo ir komunikacijos krizių valdymo sritis ir koncentruosis į tinkamo turinio kūrimą.
„Prieš šešerius metus buvome viena pirmųjų agentūrų rinkoje, įsteigusių atskirą socialinės medijos agentūrą. Socialiniai tinklai tuo metu buvo sparčiai augantis komunikacijos kanalas, kuriam reikėjo specifinio turinio. Tačiau nuolat analizuodami klientų poreikius, vietinę ir tarptautinę rinką, supratome, kad komunikacijos kanalų ir turinio formų spektras nuolat plečiasi. Tad kinta ir agentūros vaidmuo, matome, kad siaurai specializuotos agentūros perspektyvos mums nebetinka, nes neatliepia klientų poreikių, todėl priėmėme strateginį sprendimą reformuotis ir susijungti į vieną agentūrą“, – išplatintame pranešime teigia Kęstutis Gečas, „Hero group“ vykdantysis partneris.
Jis pastaruoju metu vadovavo „bigNow“, o dabar toliau lieka „Hero group“ vykdančiuoju partneriu.
„INK agency“ direktorė Jolita Kochanskė priduria, kad integruotų komunikacijos sprendimų poreikį patvirtina ir dabartinis agentūros klientų portfelis.
„Jau dabar daugiau nei pusei savo klientų teikiame visapusiškai integruotas komunikacijos paslaugas – nuo kūrybinių idėjų iki jų įgyvendinimo įvairiuose kanaluose. Nesvarbu, ar tai nuosavas kanalas, kaip interneto svetainė, tinklaraštis ar vidinis žurnalas, ar išorinis – kaip žiniasklaida ar socialiniai tinklai. Svarbiausia, visų pirma, suvokti, kokią verslo problemą sprendžiame, suprasti, su kokia auditorija kalbame, ir ją nustebinti taiklia žinute bei originaliu kūrybiniu sprendimu. O užtikrindami komunikacijos turinio vientisumą skirtinguose kanaluose, taupome ir klientų laiką, ir biudžetą“, – sako J. Kochanskė.
Naująją „INK agency“ sudaro 5 padaliniai: integruotų projektų valdymo, strategijų, kūrybos ir dizaino, interneto svetainių ir skaitmeninių sprendimų bei specialiųjų projektų – komunikacijos krizių valdymo.
„Hero group“ dar priklauso pernai vasarą įsteigta vaizdo komunikacijos agentūra „CUT! Films“.
VŽ rašė, kad 2020 m. komunikacijos grupei „Hero group“ priklausančių įmonių „INK agency“, „bigNow“ (UAB „Dideli dideli“) ir „CUT! Films“ bendra apyvarta išaugo 19,6% iki 2,27 mln. Eur.
Bendros tiesioginės pajamos mažėjo 1,2% iki 1,27 mln. Eur, o bendras grynasis pelnas augo iki 198.700 Eur, rodo bendrovės pateikti duomenys.
Pernai „INK agency“ apyvarta siekė 1,66 mln. Eur, tiesioginės pajamos – 880.500 Eur, pelnas – 182.000 Eur. 2020-aisiais „bigNow“ apyvarta buvo 583.000 Eur, tiesioginės pajamos – 373.900 Eur, pelnas – 11.500 Eur.
VŽ taip pat skelbė kai kurių didžiųjų komunikacijos agentūrų – „co:agency“, „Fabula“ ir „Idea prima“ rezultatus – pandemijos metus jos braukia su optimizmu: nors pardavimo pajamos per 2020-uosius sumenko, tačiau dirbta pelningiau, augo ir tiesioginės pajamos – eilutė, kuria komunikacijos bendrovės labiausiai linkusios matuoti savo veiklą. Pagal 2019 m. didžiausios agentūros „Publicum“ ir „Berta &“, dar nėra pateikusios savo 2020-ųjų finansinių rodiklių Registrų centrui. Plačiau skaitykite čia.