2021-05-25 08:45

Didžiosios komunikacijos agentūros: po šoko terapijos pernai, šiemet – darbų lietus

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Didžiosios komunikacijos agentūros pandemijos metus braukia su optimizmu: nors pardavimo pajamos per 2020-uosius sumenko, tačiau dirbta pelningiau, augo ir tiesioginės pajamos – eilutė, kuria komunikacijos bendrovės labiausiai linkusios matuoti savo veiklą.
  • Nors pardavimo pajamos per 2020-uosius sumenko, tačiau dirbta pelningiau, augo tiesioginės pajamos.
  • Per antrąjį pusmetį  2020-aisiais uždirbo per 60% metinių tiesioginių pajamų ir per 90% metinio pelno.
  • Metų pradžios lūkesčiai: nors užsitęsęs karantinas vargina tiek gyventojus, tiek verslą, įsibėgėjusi vakcinacija ir sėkmingai pernykščius išbandymus atlaikiusi šalies ekonomika įkvepia optimizmui.

Agentūros „co:agency“ (UAB „Gravitas Partners“) pardavimų pajamos per 2020 m., palyginti su ankstesniais, sumažėjo beveik 7% iki 2,68 mln. Eur, tačiau tiesioginių pajamų eilutė (pajamos, atskaičius trečiųjų šalių sąnaudas) 2020 m. išaugo penktadaliu – iki 814.500 Eur, o grynojo pelno uždirbta daugiau nei du kartus daugiau, 205.040 Eur.

52795
130817
52791