„I asset management“ pasirinko komunikacijos partnerius

Publikuota: 2021-02-26
Ernestas Kazbaras, „I Asset Management“ direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Ernestas Kazbaras, „I Asset Management“ direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Investicijų valdymo bendrovė „I asset management“ komunikacijos partneriais pasirinko komunikacijos agentūrą „Proto vėtra“.

„I asset management“ ir jos valdomiems fondams „Proto vėtra“ teiks viešųjų ryšių paslaugas, konsultuos kitais komunikacijos klausimais.

Šiuo metu „I asset management“ valdo investicijų į tvarią miškininkystę fondą „Baltic Green Fund“, privačios skolos fondą „NuCapital“, investicijų į oro uostų viešbučius fondą „Airport Hotels Fund“, privačių studentų namų plėtros fondą „Student Housing Fund“, į JAV bendrovių akcijas investuojantį „US Bluechip Growth Fund I“, taip pat į kitas turto klases investuojančius „Axia Capital Fund“ ir IKKB „Mūsų ateities investicijos“.

„Iki šiol buvome susitelkę į tiesioginę komunikaciją mūsų esamiems ir potencialiems investuotojams, tačiau plečiantis mūsų veiklos mastui ir investicijų rinkoms, matome daug potencialo pristatyti mūsų įgyvendinamus projektus platesnei auditorijai. Nusprendėme sustiprinti mūsų investicinės veiklos ir valdomų fondų komunikaciją viešojoje erdvėje pasitelkdami partnerius, turinčius patirties verslo ir finansų komunikacijoje“, – išplatintame pranešime pažymi Ernestas Kazbaras, „I Asset Management“ direktorius.

Tarp didžiausių „Proto vėtros“ komunikacijos partnerių tinklo klientų – nebankinio faktoringo bendrovė „Faktoro“, tarpusavio skolinimo (P2P) platforma „SAVY“, valymo paslaugų ir pastatų ūkio priežiūros paslaugų įmonė „Corpus A“, alternatyviųjų atsinaujinančių degalų skatinimo startuolis „Dvire“, elektroninės didmeninės prekybos bendrovė „Mportas“.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
VSD atstovė spaudai traukiasi iš pareigų 2

Valstybės saugumo departamento (VSD) komunikacijos vadovės pareigas palieka Eglė Samoškaitė. Penktadienis yra...

Rinkodara
2021.04.16
„Password 2021“ finale – 17-a efektyviausių rinkodaros kampanijų

Šiemetiniame „Password 2021“ finale – 17-a stipriausių rinkodaros kampanijų. Aštriausia konkurencija virė...

Rinkodara
2021.04.16
Reklamos rinka Baltijos šalyse: po pernykščio nuosmukio mato pozityvių signalų Premium

Pandemijos metais, 2020-aisiais, Baltijos šalių reklamos rinka siekė 259,3 mln. Eur, tai 16% mažiau nei 2019...

Rinkodara
2021.04.15
„Kantar“: 2020-aisiais Lietuvos reklamos rinka traukėsi

Lietuvos reklamos rinka pernai smuko mažiau nei prognozuota – 12,5%, arba 15 mln. Eur, ir siekė 105 mln. Eur.

Rinkodara
2021.04.14
Reklamos rinka: skrydis žemyn, bet Lietuva geriausiai atlaikė krizę Premium

Pandemijos metais, 2020-aisiais, Lietuvos reklamos rinka, palyginti su ankstesniais metais, krito beveik 13%,...

Rinkodara
2021.04.14
„Eurovaistinė“ pasirinko socialinių tinklų komunikacijos partnerius

Vaistinių tinklas „Eurovaistinė“ pasirinko komunikacijos socialiniuose tinkluose partnerius – nuo šiol...

Rinkodara
2021.04.13
„INK agency“ krizių valdymo padaliniui vadovaus G. Galdikas

Komunikacijos agentūros „INK agency“ neseniai įsteigtam komunikacijos krizių valdymo padaliniui vadovaus...

Rinkodara
2021.04.13
Lietuvoje gimęs, Azijoje išaugęs, „Eskimi“ grįžta nusiteikęs plėtrai Premium 2

Prieš daugiau nei 10 m. Lietuvoje įkurtas socialinis tinklas „Eskimi“ išaugo iki skaitmeninės reklamos...

Rinkodara
2021.04.12
„Pigu.lt“ komandoje – buvusi TV3 komunikacijos vadovė

Prie e. platformos „Pigu.lt“ komandos prisijungia Asta Brazaitienė, kuri eis korporatyvinės komunikacijos...

Rinkodara
2021.04.12
„PR Impact Awards“ dalyvių kampanijas vertins ir „Mediaskopas“

Žiniasklaidos analizės bendrovė „Mediaskopas“ tapo komunikacijos konkurso „PR Impact Awards 2021“ partnere ir...

Rinkodara
2021.04.12
„co:agency“ ir „Relevant“ pernai skaičiavo augimą

Komunikacijos įmonių grupė, kurią sudaro komunikacijos agentūra „co:agency“ ir skaitmeninės rinkodaros...

Rinkodara
2021.04.12
„Versli Lietuva“ pasirinko partnerius eksporto komunikacijai

Lietuvos eksporto plėtros užsienio rinkose komunikacijos kampanijai vykdyti „Versli Lietuva“ viešojo konkurso...

Rinkodara
2021.04.10
Teisingumo ministrės komandoje – nauja atstovė spaudai

Teisingumo ministrės Evelinos Dobrovolskos komunikacijos patarėja ir atstove spaudai dirbs Rasa...

Rinkodara
2021.04.08
Influencerių rinkodara: kas lemia vartotojo sprendimą pirkti Premium

Nuomonės formuotojų turinio naudingumas yra bene svarbiausias rodiklis, parodantis, ar jo skelbiama reklama...

Rinkodara
2021.04.03
Renka geriausius metų komunikacijos projektus

Ketvirtadienį prasideda paraiškų teikimas komunikacijos projektų konkursui „PR Impact Awards 2021“. Dalyvauti...

Rinkodara
2021.04.01
Agentūra „FCR Media Lietuva“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „FCR Media Lietuva“ keičia pavadinimą ir tampa „We deliver“.

Rinkodara
2021.03.30
Riebiausias nuomonės formuotojų biudžetų kąsnis tenka „Instagram“ 1

Populiariausias kanalas „influencerių“ komunikacijai Lietuvoje – „Instagram“ socialinis tinklas.

Rinkodara
2021.03.28
Renka stipriausią Metų rinkodaros vadovą

Lietuvos marketingo asociacija LiMA skelbia rinkodaros vadovo rinkimus – „Metų CMO 2021“.

Rinkodara
2021.03.27
„Hero group“ priklausančių įmonių pajamos pernai augo

2020 m. komunikacijos grupei „Hero group“ priklausančių įmonių „INK agency“, „bigNow“ (UAB „Dideli dideli“)...

Rinkodara
2021.03.24
Nuomonės lyderių įtaka: I. Ruginienės ir R. Vainienės šuolis 7

Potencialios įtakos indekso TOP dvidešimtuke aštuonios pozicijos tenka ekonomistams ir finansų sektoriaus...

Rinkodara
2021.03.24

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku