„Fabula“ parsiveža bronzą iš „Golden Drum“

„Galimybėmis tapti policininkais ir policininkėmis būrius talentų sudominęs „Virtualus detektyvas“ dabar virto apdovanojimų detektyvu, nes ši komunikacijos kampanija pelno vis daugiau profesionalų dėmesio ir pripažinimo Europos ir JAV festivaliuose. Turime įrodymą, kad nenutrūkstančiame socialinių tinklų sraute įmanoma išsiskirti ir būti matomam, net jeigu kalbi apie viešai mažai matomą policijos detektyvo darbą“, – išplatintame pranešime teigia Eglė Stonkė, „Fabula Rud Pedersen Group“ partnerė ir direktorė.
„Fabulos“ kartu su Lietuvos policija įgyvendinta darbdavio įvaizdžio kampanija „Virtualus detektyvas“ pelnė „Golden Drum“ bronzą Kanalų turinio grupėje, „Online & Mobile“ kategorijoje. Kampanija taip pat buvo nominuota socialinių tinklų ir bendruomenėms skirtų sprendimų kategorijoje.
Registruokitės ir skaitykite šį straipsnį nemokamai
KURTI PASKYRĄNemokama registracija suteikia galimybę:
- skaityti registruotiems klientams skirtus straipsnius
- komentuoti
- gauti el. paštu esminių naujienų santrauką
Jokių kortelės duomenų palikti nereikia.