Po konkurso „Luminor“ pasirinko ligšiolinius komunikacijos partnerius

Surengęs naują komunikacijos paslaugų konkursą, bankas Luminor ryšių su visuomene partneriais pasirinko bendradarbiavimą su ligšioliniais partneriais finansinės ir strateginės komunikacijos agentūra Publicum FComm. Sutartis įsigaliojo nuo spalio 30 dienos.
Publicum Fcomm su Luminor bendradarbiauja nuo 2018 m. rudens.
Būdama nedidelė agentūra, Publicum FComm išsiskiria gebėjimu imtis didelių projektų ir išnaudoti unikalias galimybes mobilizuoti reikiamus resursus Havas komunikacijos grupėje. Luminor yra naujas bankas transformacijos laikotarpį išgyvenančioje bankų rinkoje, todėl mums reikėjo patikimo, patyrusio ir greitai prie rinkos pokyčių gebančio prisitaikyti partnerio, išplatintame pranešime pažymi Indrė Baltrušaitienė, Luminor banko komunikacijos vadovė Lietuvoje.
Publicum FComm nuo rugpjūčio taip pat talkina Lietuvos bankų asociacijai.
Su banko Luminor pensijų fondais dirba viešųjų ryšių agentūra co:agency.
Luminor yra trečias pagal dydį finansinių paslaugų teikėjas Baltijos šalių bankininkystės rinkoje, 2020 m. birželio 30 d. turėjęs 16% indėlių ir 18% paskolų rinkos dalis. 2.500 Luminor darbuotojų aptarnauja 900.000 klientų.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti