Kuria nišinę agentūrą prabangos prekių ženklams

„Šalyje turime tikrai nemažai profesionalių komunikacijos agentūrų, tačiau dauguma jų yra universalios ir dirba su pačių įvairiausių segmentų klientais. Toks sprendimas yra puikiai suprantamas, tačiau, kaip rodo pasaulinės tendencijos, verslai, ieškodami komunikacijos partnerių, vis dažniau atsigręžia ir į specializuotas agentūras“, – teigia „Talat studio“ įkūrėja bei vadovė Greta Talat-Kelpšaitė.
Pasak jos, prabangos prekių ženklams koronaviruso krizė paliks neišdildomų pasekmių, nes vartotojų lūkesčiai keičiasi iš esmės.
„Įmonėms nebeužteks vienos ar keleto naujovių – joms teks visapusiškai iš naujo pervertinti visą savo strategiją. Popandeminiu laikotarpiu lengviau atsigaus tie, kurie pradės veikti šiandien, ieškos inovatyvių sprendimų ir nepamirš megzti tvarių ryšių su savo auditorija“, – įsitikinusi G. Talat-Kelpšaitė.
Paklausta apie potencialius klientus, ji mini, kad turi keletą užklausų ir šiuo metu derina poreikius ir sąlygas. G. Talat-Kelpšaitė komunikacijos srityje dirba septynerius metus.