Skirs nominacijas už geriausią komunikaciją pandemijos metu

„Pandemijos sukelta krizė akivaizdžiai parodė, kokia svarbi yra efektyvi, kokybiška komunikacija, kokie jautrūs esame kiekvienai mus pasiekiančiai žinutei ir kaip paprasta pabloginti ir taip sudėtingą situaciją, jei tai ignoruojame“, – išplatintame pranešime teigia Elena Martinonienė, Lietuvos komunikacijos asociacijos Tarybos pirmininkė.
Įsteigiant šią nominaciją, norima prisidėti ir palaikyti geriausias, pilietiškiausias ir aktyviausias žmonių iniciatyvas, skirtas spręsti pandemijos sukeltas problemas.
Specialūs apdovanojimai „Koronaviruso iššūkis“ bus skirti už geriausius projektus bei iniciatyvas 5 kategorijose: viešojo sektoriaus išorinė komunikacija, privataus sektoriaus išorinė komunikacija, geriausias vidinės komunikacijos projektas, geriausia socialinė iniciatyva.
Penktasis apdovanojimas bus skirtas asmeniui, kurio komunikacija bus įvertinta kaip davusi didžiausią naudą visuomenei šios krizės metu.
Šį asmenį, kaip ir geriausią socialinę iniciatyvą, rinks ne tik Lietuvos ekspertų vertinimo komisija, bet ir visuomenė.
„PR Impact Awards 2020“ organizatoriai kviečia paraiškas specialiems apdovanojimams teikti nemokamas. Kitų paraiškų teikimas kainuoja 80-100 Eur.
„Dabar visų dėmesys – kaip išgyventi šį krizės laikotarpį. Tai šiek tiek keičia ir visą konferencijos bei geriausių projektų renginio turinį: papildomai kviesime pristatyti savo „dar karštas“ iniciatyvas tuos, kurie greitai, aktyviai, visuomeniškai ir kokybiškai veikė koronaviruso sukeltos krizės metu: kaip gimė jų idėjos, kaip jos buvo įgyvendintos, kokį turėjo poveikį organizacijoms ir gyventojams“, – kalba Paulius Tamulionis, Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos Tarybos narys.
Nuo balandžio 27 d. iki gegužės 25 d. paraiškas specialiajai „Koronaviruso iššūkis“ projektų apdovanojimų serijai galės teikti visi, kurie nuo sausio 1 d. iki gegužės 25 dienos įgyvendino projektus bei iniciatyvas, skirtas informuoti tikslines auditorijos koronaviruso tema, skatinti atsakingą elgesį ir mažinti koronaviruso pandemijos padarinius.
Specialiosioms kategorijoms pateiktos paraiškos bus vertinamos atskirai nuo pagrindinių konkurso „PR Impact Awards 2020“ kategorijų paraiškų, kadangi iš esmės skiriasi „karštų“, krizės padiktuotų bei ilgalaikių, sistemingų, suplanuotų ir iki krizės įgyvendintų komunikacijos kampanijų kilmė bei pobūdis.
Kaip jau buvo skelbta, be šių specialiųjų apdovanojimų, konkursui „PR Impact Awards 2020“ pateiktos paraiškos tradiciškai bus vertinamos dar 14-oje kategorijų. Daugiausiai apdovanojimų gavusi agentūra pelnys Metų agentūros titulą.
„PR Impact Awards“ yra jungtinis komunikacijos specialistus vienijančios Lietuvos komunikacijos asociacijos (LTKA) bei Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) projektas.
Planuojama, kad „PR Impact Awards 2020“ konkursas įvyks birželio 12 d.