Radijo stotis M1 su atnaujintu prekės ženklu grįžo prie ištakų
„Atsinaujindami siekėme sujungti stiprias prekės ženklo ištakas su šiuolaikine vizija. Tai pirmasis žingsnis platesnės strategijos link“, – išplatintame pranešime teigia Martynas Basokas, M1 radijo stočių grupės generalinis direktorius.
Radijo stoties įvaizdis per tiek gyvavimo metų keitėsi daug kartų, tačiau šįkart įkvėpimo vizualiniam atsinaujinimui buvo semtasi iš paties pirmojo radijo stoties logotipo.
.jpg)
Atnaujintą radijo stoties prekės ženklo įvaizdį kūrė dizaino studija „Andstudio“. Pokytį lydi ir įvaizdinė kampanija „Su M1 tu ne vienas“. Ją kūrė reklamos agentūra „Ogilvy“.
M1 stotys priklauso lietuviško kapitalo „15min grupei“. Jai taip pat priklauso naujienų portalas 15min, žurnalai „Žmonės“, „Ji“, „Legendos“, radijo stotis „Lietus“, „Laluna“, naujienų agentūra BNS.
VŽ primena, kad šis įsigijimo sandoris buvo užbaigtas pernai vasarą, o Rūta Grušnienė, pardavusi akcijas, VŽ teigė, kad niekada nedirbo dėl pelno: „Visada svarbiausia buvo radijas, kurio klauso, kuris patinka, kuriame gera dirbti. Man tikrai pavyko suburti nuostabią, kūrybingą komandą, kuri pati save vadino šeima, be jokių taip dabar mėgstamų postringavimų apie lyderystę, komforto zonas, iššūkius, tikslus ir misijas bei vizijas. Mes tiesiog mėgavomės „darydami“ radiją.“