2024-12-16 19:45

Kūrybinė agentūra „autoriai“ į Lietuvą parvežė „Epica“ apdovanojimą

Kampanijos nuotr.
Kampanijos nuotr.
Iš Prancūzijos sostinėje Paryžiuje vykusių pasaulinių kūrybingumo apdovanojimų „Epica Awards“ su prestižiniu bronziniu apdovanojimu sugrįžo Lietuvos kūrybinė agentūra „autoriai“. Tai vienintelis prizas, kurį šiemet laimėjo Baltijos šalių agentūros.

Iš viso šiemetiniame konkurse varžėsi daugiau nei 550 darbų iš viso pasaulio.

Apdovanojimą „autoriai“ laimėjo prekių produktų ir paslaugų kategorijoje už programai „Renkuosi mokyti“ kurtą kampaniją „Leisk vaikams tave surasti“, kuri skirta mokytojų pritraukimui į šalies mokyklas.  

Į „Epica Awards“ finalininkų sąrašą pateko ir dar du „autorių“ darbai: kampanija „Bučiniai metų neskaičiuoja“, eterį pasiekusi šių metų Valentino dieną ir kalbėjusi apie intymumo bei artumo poreikį vyresniame amžiuje, bei kino teatrui „Daina“ Kaune kurtas vizualinis identitetas. 
 
Pasak Giedrės Onos Šileikytės, kūrybinės agentūros „autoriai“ (UAB „Kūrybiniai komunikacijos sprendimai“) įkūrėjos ir kūrybos vadovės, „Epica“ apdovanojimas ypatingas, nes jo komisiją sudaro ne industrijos profesionalai, o redaktoriai ir žurnalistai iš tokių pasaulinių leidinių kaip „Forbes“, „National Geographic“, „Wired“, „Adweek“, „AdAge“, „Lürzer's Archive“, „Campaign“, „Shots“ ir kt. 
 
„Tai dar vienas įrodymas, kad savo kūrybinėmis idėjomis galime konkuruoti su žymiausiais pasaulio darbais. Tiesa, dalyvaudami konkursuose su stipriausiais pasaulio prekių ženklais, negalime pamiršti mūsų šalies konteksto – esame labai maža rinka su minimaliomis investicijomis į reklamos kūrybą. Mūsų prekių ženklai noriai investuoja į sklaidą, media eterį, bet itin retai kada daugiau investuoja į reklamos kūrybą, nepriekaištingą jos įgyvendinimą, gerokai per mažai dar supranta, kokią vertę verslui tai kuria“, – sako G. O. Šileikytė.

 
Tad, pasak jos, nors ir be didelių investicijų reklamos kūrybai, Lietuvos kūrėjai vis tiek sugeba atsidurti tarp pasaulio stipriausiųjų ir tai rodo neįtikėtiną mūsų industrijos žmonių profesionalumą ir užsispyrimą pasiekti geriausią rezultatą, nepaisant jokių aplinkybių. 

Šiemet „Renkuosi mokyti“ kampanija laimėjo sidabrą ir Europos reklamos apdovanojimuose „Golden Drum“, auksą ir sidabrą „Baltic Best“ konkurse, atrinkta į finalinį kūrybiškumo festivalio  „ADC*LT’24“ sąrašą.

Kampanijos „Renkuosi mokyti“ vaizdo klipą kūrybinė agentūra „autoriai“ įgyvendino kartu su vaizdo gamybos kompanija „Some Films“, klipą režisavo režisierius Titas Sūdžius. 

52795
130817
52791