Rinkodara
Rinkodara
Rinkodara
Rinkodara
Rinkodara
2024-12-10 05:45

Dėmesio: plečiasi reklamos galimybės „YouTube“, o „Meta“ žada 22% daugiau konversijų

Nuotrauka sukurta su „Midjourney“.
Nuotrauka sukurta su „Midjourney“.
Verslo ir skaitmeninės rinkodaros atstovams prieššventinis sezonas – vienas intensyviausių ir, neslėpsime, sudėtingiausių. Tai metas, kai darbų sąrašas, atrodo, ilgėja su kiekviena diena, o laiko jiems atlikti toli gražu nedaugėja. Visgi sukantis šiose srityse snausti nėra kada, mat svarbios naujienos plūsta viena po kitos.

Nuo naujų galimybių išsiskirti ir užmegzti vertingų ryšių „YouTube“ iki atsiradusios rekomendacijų sekcijos „Google Search Console“ paskyrose – praėjęs mėnuo pažėrė itin daug verslui aktualių naujienų. Įdomu? Tuomet nieko nelaukdami apžvelkime, kokių pokyčių skaitmeninės rinkodaros pasaulyje įvyko lapkritį.

Prekių ženklams – naujos galimybės išsiskirti „YouTube“

Viena didžiausių socialinių tinklų platformų „YouTube“ šiuo metu turi daugiau nei 2,5 mlrd. mėnesinių aktyvių naudotojų. Be to, remiantis „Google“ užsakyta MMM (angl. Media Mix Modeling) metaanalize, „YouTube“ užtikrina vidutiniškai 2,3 karto didesnę ilgalaikę reklamos išlaidų grąžą (angl. Return on Ad Spend, ROAS) nei mokama reklama kituose socialiniuose tinkluose. Atsižvelgiant į tai, akivaizdu, kad „YouTube“ yra be galo svarbi kiekvienam efektyvios reklamos siekiančiam verslui.

52795
130817
52791