Dėmesio: plečiasi reklamos galimybės „YouTube“, o „Meta“ žada 22% daugiau konversijų
Nuo naujų galimybių išsiskirti ir užmegzti vertingų ryšių „YouTube“ iki atsiradusios rekomendacijų sekcijos „Google Search Console“ paskyrose – praėjęs mėnuo pažėrė itin daug verslui aktualių naujienų. Įdomu? Tuomet nieko nelaukdami apžvelkime, kokių pokyčių skaitmeninės rinkodaros pasaulyje įvyko lapkritį.
Prekių ženklams – naujos galimybės išsiskirti „YouTube“
Viena didžiausių socialinių tinklų platformų „YouTube“ šiuo metu turi daugiau nei 2,5 mlrd. mėnesinių aktyvių naudotojų. Be to, remiantis „Google“ užsakyta MMM (angl. Media Mix Modeling) metaanalize, „YouTube“ užtikrina vidutiniškai 2,3 karto didesnę ilgalaikę reklamos išlaidų grąžą (angl. Return on Ad Spend, ROAS) nei mokama reklama kituose socialiniuose tinkluose. Atsižvelgiant į tai, akivaizdu, kad „YouTube“ yra be galo svarbi kiekvienam efektyvios reklamos siekiančiam verslui.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai