Dizaino agentūros „andstudio“ vadovė tapo ir partnere

Pasak Domo Mikšio, agentūros bendraįkūrėjo ir partnerio, šis žingsnis atveria galimybes sklandžiai agentūros plėtrai bei leis užtikrinti kokybės standartus, sprendžiant lokalius ir globalius prekės ženklų iššūkius.
„Dabar kurdami prekės ženklus, sprendimus grindžiame duomenimis, rinkos analize bei auditorijos apklausomis. Tai leidžia klientams priimti argumentuotus dizaino sprendimus, išvengti brangiai kainuojančių klaidų bei užtikrina, kad investicijos į prekės ženklą būtų panaudotos optimaliai, – teigė naujoji partnerė D. Ambramavičiūtė. – Nuo studijos projektų valdymo, didelių prekės ženklų vedimo per vizualinio identiteto transformacijos kelionę, verslo vystymo krypčių formavimo, komandos auginimo iki tapimo partnere – mano atsakomybės užaugo lygiagrečiai su mūsų agentūra.“
Kiti agentūros partneriai yra jos bendraįkūrėjai Augustinas Paukštė ir D. Mikšys bei rinkos strategų įmonė „Synthesis Consulting Group“.
Tarp dizaino agentūros klientų – „LTG“, „Žalgiris“, „Uoga uoga“, „Nord VPN“, „Venipak“, „Ikea“, „Carvertical“ ir „Bored Panda“.
[infogram id="7f252a3d-a910-4f6f-94a2-db1f2462dc68" prefix="ojC" format="interactive" title="Dizaino studijų darbo užmokestis 2022-2023 m."]