2024-04-19 17:54

Naujas „Wolt“ žingsnis: pramintais „Walmart“ ir „Amazon“ keliais

Mantas Lomsargis, „Wolt“ vadovas Baltijos šalyse. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Mantas Lomsargis, „Wolt“ vadovas Baltijos šalyse. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Technologijų bendrovė „Wolt“ pradeda teikti reklamos paslaugą „Wolt Ads“, skirtą platformos partneriams ir tarptautiniams prekių ženklams. Toks „Wolt“ žingsnis nestebina, nes pasaulyje tiek tradicinės prekybos gigantams, tiek technologijų verslams reklamos niša tampa dar vienu keliu augti.
  • „Wolt Ads“ paslaugą pritaikys visose 27 šalyse, kuriose ji veikia.
  • Verslo logika sako, kad, turint didelius srautus, juos verta išnaudoti skirtingoms sritims.
  • „Walmart“ žingsniai stiprinant pozicijas reklamos versle.

Geriausiai tai turbūt iliustruoja JAV mažmeninės prekybos milžinė „Walmart“, kuri dar 2021-ųjų pradžioje paskelbė, kad per artimiausius kelerius metus planuoja atsistoti tarp dešimties svarbiausių žaidėjų JAV reklamos versle. Ir atrodo, kad čia savo agresyvią politiką tik stiprina: šių metų kovo pradžioje paskelbta apie rekordinį mėnesio sandorį – „Walmart“ už bemaž 2,3  mlrd. USD įsigijo išmaniųjų televizorių gamintoją „Vizio“.

52795
130817
52791