Naujas „Wolt“ žingsnis: pramintais „Walmart“ ir „Amazon“ keliais

- „Wolt Ads“ paslaugą pritaikys visose 27 šalyse, kuriose ji veikia.
- Verslo logika sako, kad, turint didelius srautus, juos verta išnaudoti skirtingoms sritims.
- „Walmart“ žingsniai stiprinant pozicijas reklamos versle.
Geriausiai tai turbūt iliustruoja JAV mažmeninės prekybos milžinė „Walmart“, kuri dar 2021-ųjų pradžioje paskelbė, kad per artimiausius kelerius metus planuoja atsistoti tarp dešimties svarbiausių žaidėjų JAV reklamos versle. Ir atrodo, kad čia savo agresyvią politiką tik stiprina: šių metų kovo pradžioje paskelbta apie rekordinį mėnesio sandorį – „Walmart“ už bemaž 2,3 mlrd. USD įsigijo išmaniųjų televizorių gamintoją „Vizio“.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai