2021-02-03 18:47

„Walmart“ eina „Amazon“ pėdomis: taikosi į reklamos nišą

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
JAV mažmeninės prekybos milžinė „Walmart“ imasi strateginių pokyčių ir nusitaikė ne vien į savo tiesioginį verslą. Prekybininkės planuose – per artimiausius kelerius metus atsistoti tarp dešimties svarbiausių žaidėjų JAV reklaminių skelbimų versle.
  •  „Walmart“ planuose – per artimiausius kelerius metus atsistoti tarp dešimties svarbiausių žaidėjų JAV reklaminių skelbimų versle.
  • Prekybininkė neslepia, kad per pastaruosius metus jos pajamos iš reklamos verslo padvigubėjo.
  • Tiesa, „Walmart“ dar gerokai atsilieka nuo „Amazon“, kurios pajamos iš reklamos, prognozuojma, pernai pasiekė apie 20 mlrd. USD.
52795
130817
52791